Szerszy kanał dystrybucji Intela

Intel rozszerza sieć kanałów dystrybucji w regionie EMEA. Według firmy objęcie siecią kolejnych 20 krajów rozwijających się stworzy kanałom dystrybucji nowe możliwości biznesowe.

Podczas konferencji Intel Solutions Summit w Madrycie John Lonergan, dyrektor ds. marketingu kanałów dystrybucji Intela, ujawnił najnowsze inwestycje zwiększające globalny zasięg kanałów dystrybucji korporacji. Impreza w Madrycie jest okazją do zaprezentowania najnowszych trendów i technologii.

W swoim wystąpieniu John Lonergan przedstawił ponad 500 partnerom (posiadającym status Intel Premier Provider w regionie) plany dotyczące rozwoju koncernu. Intel nadal będzie inwestował w swoje programy skierowane do kanału. "Trzy główne obszary wzrostu dla kanałów dystrybucji w 2004 roku to: mobilność, cyfrowy dom oraz odświeżanie infrastruktury korporacyjnej. Każdy z nich stwarza ogromne możliwości rozwoju dla resellerów Intela i dlatego angażujemy się w stymulację tego rozwoju", powiedział John Lonergan.

Zobacz również:

  • Powstała najnowocześniejsza na świecie fabryka chipów
  • Apple i Arm stawiają na długofalową współpracę

Konferencja w Madrycie jest trzecią tego typu imprezą Intela dla partnerów posiadających status Intel Premier Provider zorganizowaną w bieżącym roku. Poprzednie spotkania odbyły się w Las Vegas oraz w Sydney. W tym roku Intel dołączył do programu konferencji specjalistyczne szkolenia techniczne.

"W 2003 roku motorem napędzającym wzrost w regionie EMEA były rynki rozwijające się, na których mocno zaznaczamy naszą obecność", stwierdził John Lonergan. "Jesteśmy zaangażowani w inwestycje w zakresie marketingu i szkoleń pokazujących kanałom dystrybucji korzyści płynące z dostarczania klientom rozwiązań mobilnych oraz z zakresu cyfrowej konwergencji i odświeżania infrastruktury korporacyjnej."$

W 2004 roku mija szósta rocznica programu Intel Premier Provider (IPP) – inicjatywy skierowanej do resellerów i dostawców rozwiązań, którzy zostali zakwalifikowani do uczestnictwa w programie partnerskim. Od początku istnienia Programu, liczba jego członków rośnie średnio o 40% rocznie. IPP zapewnia uczestnikom m.in. szkolenia marketingowe oraz techniczne. Obecnie w programie IPP bierze udział ponad 500 firm z 50 krajów regionu EMEA.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200