Szeptel: emisja akcji powiodła się

Według, jak dotychczas, nieoficjalnych informacji zasubskrybowano ponad 2,5 mln akcji Szeptela. Tym samym osiągnięty został próg powodzenia publicznej emisji. Zarząd firmy odmówił jednak komentarza. W...

Według, jak dotychczas, nieoficjalnych informacji zasubskrybowano ponad 2,5 mln akcji Szeptela. Tym samym osiągnięty został próg powodzenia publicznej emisji. Zarząd firmy odmówił jednak komentarza. W czasie subskrypcji trwającej od 18 do 19 lipca przyjmowano zapisy na 2,5 do 7,95 mln akcji spółki w cenie 30 zł. W ostatniej chwili Szeptel obniżył próg powodzenia emisji zakładając, że dojdzie ona do skutku jeśli sprzedanych zostanie 2,5 mln a nie 3 mln akcji. Walory były również tańsze o 4 zł w stosunku do ceny ustalonej w kwietniu ubiegłego roku kiedy to niepowiodła się emisja 10 mln akcji firmy. Środki uzyskane z emisji spółka zamierza przeznaczyć na inwestycje m.in w budowę ogólnopolskiej sieci szkieletowej. Wpływy z akcji będą jednak znacznie mniejsze niż zakładała spółka, analitycy są więc zdania, że Szeptel zmuszony będzie do szukania dodatkowych źródeł finansowania.

Zobacz również:

  • Kolejny gigant mediów społecznościowych wszedł wczoraj na giełdę
  • Inteligentna giełda – świat się kończy czy zaczyna?
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200