Systemy wspomagające sprzedaż i obsługę klienta

Insert, Wrocław

http://www.insert.pl

Subiekt 5

Program do kompleksowej obsługi działu handlowego. Kontynuacja znanej serii programów Insert-u. Praca w DOS lub w oknie DOS w systemie Windows. Cena - 600 zł. W tej samej cenie firma oferuje wersję dla Windows.

Technologia: FoxPro, C++; OS - DOS, Windows; Baza - DBF

Insoft, Kraków

http://www.insoft.com.pl

Insoft CRM

Składa się z 10 modułów, z których każdy można wdrażać oddzielnie. Poza zarządzaniem kontaktami, obsługą korespondencji oprogramowanie wspiera obieg dokumentów, a także zapewnia obsługę help desku i serwisu. System zawiera serwer faksowy firmy ExtraComm . Cena dla 5 użytkowników wynosi ok. 4 tys. zł.

Technologia: Lotus Notes/Domino

itm software house, Olsztyn

http://www.itm.com.pl

ITM Hermes

Wspomaga zarządzanie relacjami z klientami. Gromadzi i przetwarza informacje dotyczące wszystkich aspektów współpracy z klientem - rozmów, kontraktów, zleceń, zgłoszeń serwisowych, zamówień, działalności przedstawicieli handlowych i pracowników działów pozostających w kontakcie z klientami.

Technologia: Lotus Domino Designer, OS - Windows, Linux, Unix; Baza - Oracle, Sybase, DB2

Logotec Engineering, Mysłowice

http://www.logotec.com.pl

CRM9000

Obsługuje procesy biznesowe w obszarach marketingu, sprzedaży i serwisu. Pozwala na uzyskanie obrazu relacji z klientem - od fazy nawiązania pierwszego kontaktu, poprzez kolejne etapy sprzedaży, aż po serwis. Dane prezentowane są w postaci różnorodnych analiz, począwszy od prostych raportów, poprzez graficzne prezentacje 3D, po skomplikowane wykresy lejków sprzedaży.

Technologia: Komponenty COM, Visual Basic; OS - Windows; Baza - MS SQL, Informix, Oracle

M2 NET, Warszawa

http://www.m2net.pl

M2/CRM

System wspomagający relacje z klientami bazujący na technologii Lotus Domino. Scentralizowana baza kontrahentów, partnerów, dostawców, historia kontaktów i dokumentów powstałych w wyniku obsługi klientów. Funkcje internetowe.

Magres, Warszawa

http://www.magres.pl

System dla firmy handlowej z FK

Obsługuje ruch magazynowy, a także remanent, dokumenty sprzedaży i zakupu, korekty i system rabatowania. Oprogramowanie współdziała z urządzeniami fiskalnymi i przenośnymi. Firma pracuje nad wersjami na platformę Linux i Windows. System może współpracować z Advantage Database Server. Jego cena wynosi 4 tys. zł.

Technologia: Clipper+C, Blinker, Flagship, OS - DOS; Baza - bazy danych *.dbf


TOP 200