Systemy wspomagające sprzedaż i obsługę klienta

dmt, Kraków

http://www.dmt.com.pl

ACT!2000

Produkt firmy Interact Commerce, jedno z najbardziej znanych rozwiązań dla samodzielnych handlowców i niedużych grup roboczych. Przechowuje informacje teleadresowe, do których można dołączać pliki i notatki. ACT!2000 może być zintegrowany z programami pocztowymi, m.in. MS Outlook, cc:Mail, Lotus Notes, Eudora Pro. Współpracuje z edytorem Word, a także programami faksowymi WinFax PRO i Microsoft Fax. Cena dla jednego użytkownika wynosi 228 euro.

Technologia: OS - Windows; Baza - MS SQL

G DATA Software, Szczecinek

http://www.gdata.pl

Power AdressManager 2001

Aplikacja, będąca rozbudowaną książką teleadresową, ma ułatwiać pracę działów marketingu i handlowego. Adresy klientów i partnerów można uzupełnić terminami spotkań i indywidualnymi notatkami, a także dołączać dokumenty. Program umożliwia wysyłanie poczty elektronicznej, korespondencji seryjnej pism i faksów. Cena wersji jednostanowiskowej wynosi 320 zł. Wersja sieciowa to koszt: dla 3 stanowisk - 600 zł, 5 - 900 zł, 10 - 1,6 tys. zł, 25 - 2,4 zł.

Technologia: Visual C++, BoundsChecker; OS - Windows; Baza - DBF

Great Plains Software, Gdynia

http://www.greatplains.pl

Great Plains Siebel Front Office 6.2.2

System do wspomagania procesów zarządzania relacjami z klientami. Obejmuje m.in. działy marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Great Plains Siebel Front Office 6.2.2 jest zintegrowany z programami Great Plains eEnterprise i Great Plains Dynamics, służącymi do zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki integracji możliwe staje się uzyskanie kontroli nie tylko nad pracą działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, ale również operacyjnego i finansowego.

Technologia: C++; OS - Windows; Baza - Microsoft SQL Server

Infoserwis, Bielsko-Biała

http://www.infoserwis-sp.com.pl

Profit 5

Umożliwia prowadzenie kartoteki sprzedaży (w tym eksportowej), tworzenie specyfikacji pakowania powiązanego z dokumentami sprzedaży lub dwupoziomowej specyfikacji o charakterze ogólnym. Moduły tworzące system to: Sprzedaż, Zakupy, Płatności, Magazyny, Kartoteka Klientów z elementami CRM, Książka przychodów-rozchodów. Koszt systemu wynosi od 500 do 2 tys. zł w zależności od liczby wdrożonych modułów.

Technologie: OS - Windows; Baza - MS Access 97

Infosystems, Warszawa

http://www.infosystems.com.pl

InfoCRM

System wspomaga zarządzanie relacjami z klientami. Poza ewidencją kontaktów pozwala na zarządzanie dokumentacją, kontrolę realizacji procesów i przepływu informacji. Dodatkowe moduły umożliwiają prowadzenie gospodarki magazynowej, sprzedaży i windykacji. Cena konfiguracji jednostanowiskowej wynosi 2 tys. zł.

Technologia: Visual Studio 6.0; OS - Windows; Baza - MS SQL


TOP 200