System zarządzania wiedzą w PTC

Polski oddział firmy empolis wdrożył w Polskiej Telefonii Cyfrowej (operator sieci Era) system DCO (Document Collection Office), obsługujący przetwarzanie i gromadzenie dokumentacji powstającej podczas przeglądów technicznych stacji bazowych. System wykorzystuje empolis Knowledge Management Suite (e:kms) - rozwiązanie do zarządzania wiedzą, treścią i współpracą w organizacji.

Szczegółowe wymagania dla systemu wraz z jego architekturą techniczną zostały opracowane przez specjalistów PTC. Eksperci empolis byli odpowiedzialni za analizę wymagań, projekt techniczny, wdrożenie oraz wsparcie techniczne systemu.

System łączy w sobie moduły do zarządzania przepływem prac, strukturą organizacyjną firmy, uprawnieniami oraz technologię edycji dokumentów strukturalnych XML z przeglądarki internetowej. Specyfika rozwiązania polega na połączeniu zarządzania procesem przepływu dokumentów oraz strukturą organizacyjną firmy z dedykowaną technologią opartą na XM, zapewniającą kontrolę nad strukturą formularzy i ich merytoryczną poprawnością.

Zobacz również:

  • Zarządzanie informacją – nowe kierunki

Firma empolis jest dostawcą korporacyjnych rozwiązań informatycznych dla zarządzania wiedzą oraz treścią. Zajmuje się również również integracją systemów informatycznych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200