System Kom-Bok w technologii Progress
- Józef Muszyński,
- 27.12.2002, godz. 10:06
Firma Kom-Pakt wprowadziła do swojej oferty autorski system Biuro Obsługi Klienta - Kom-Bok, oparty na technologii Progress Software. System adresowany jest do przedsiębiorstw z branży ciepłowniczej, wodociągowej i gazowniczej.
Jego funkcje obejmują między innymi prowadzenie kartoteki klientów (rejestr i ewidencja kontrahentów, wspólna kartoteka z systemem billingowym i możliwość jej integracji z innymi systemami) oraz prowadzenie kartoteki przyłączy (katalogi ulic, numery posesji itp.).
Kom-Bok obsługuje również obieg dokumentów firmowych związanych głównie z rejestracją wszystkich spraw przetwarzanych w biurze obsługi klienta oraz prowadzenie rejestru umów przyłączeniowych (wspomaganie przygotowania umowy, rejestracja dokumentów, śledzenie stanu oraz terminowości realizacji umowy).
System współpracuje z MS Office i z rozwiązaniami GIS (mapy cyfrowe). Możliwa jest także jego integracja z systemem billingowym na poziomie kartotek, dokumentów i wymiany informacji.
Firma Kom-Pakt istnieje na polskim rynku od 1987 r. Tworzy oprogramowanie specjalistyczne dla firm sieciowych (przedsiębiorstwa energetyki cieplnej, wodociągowe i gazownicze). http://www.kompakt.pl