Symantec: nowa wersja Altiris

Firma udostępniła wersję 7.0 zestawu Altiris do zarządzania klientem i serwerem, która ma zapewnić użytkownikom obniżenie kosztów zarządzania "cyklem życia" zasobów IT i lepsze zintegrowanie tej technologii z istniejąca infrastruktura IT, zarówno w zakresie produktów Symantec jak i innych dostawców.

Wśród nowych mechanizmów Altiris Client Management Suite 7.0 jest inteligentne zarządzanie oprogramowaniem, które dostarcza administratorom dodatkowe, bardziej szczegółowe informacje związane z audytem i klasyfikacją oprogramowania, zapewnia automatyczne dostarczanie uaktualnień oprogramowania i wymuszanie polityki korporacyjnej w zakresie użytkowania oprogramowania a także audyt w zakresie rzeczywistego wykorzystywania oprogramowania.

W Altiris Server Management Suite 7.0 firma skupiła się na istotnych elementach zarządzania serwerem, które są niezbędne dla utrzymania wysokiego poziomu dostępności systemu. W nowej wersji ulepszono zintegrowane monitorowanie wydajności i możliwości wydawania alarmów. Skonsolidowano zarządzanie zdarzeniami za pośrednictwem konsoli zdarzeń, która agreguje dane o zdarzeniach i koreluje oddziaływanie incydentów na system. Generalnie, ulepszenia w wersji 7 są ukierunkowane na użytkownika końcowego.

Firma Symantec przejęła spółkę Altiris w roku 2007 z zamiarem połączenia jej rozwiązań do zarządzania zasobami, wykorzystującymi konfiguracyjną bazę danych, ze swoimi własnymi technologiami zarządzania bezpieczeństwem punktów końcowych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200