Sygnity z nowym logo

Od dziś (5 grudnia br.) firma posługiwać się będzie nowym logo oraz sloganem brandingowym. Wprowadzeniu nowego wizerunku towarzyszą zmiany w samej w spółce, obejmujące m.in. zbudowanie nowej kultury firmowej oraz wprowadzenie mechanizmów wspomagających rozwój przedsiębiorczości i kreatywności pracowników.

W ramach nowej identyfikacji marketingowej spółka wprowadziła nowy logotyp oraz nowy slogan brandingowy. Dotychczasowy "competence on" zastąpiony został hasłem "sign up!". Spółka ma także nową stronę internetową. Zmianom wizerunkowym towarzyszyć będą zmiany wewnątrz organizacji. W ramach zwiększenia kreatywności i zachęcenia do pracy zespołowej w Sygnity powstał m.in. Portal innowacji - specjalna platforma, na której pracownicy firmy będą mogli zgłaszać swoje pomysły na nowe produkty i usługi, brać udział w opracowaniu ich koncepcji oraz testować nowe technologie i rozwiązania. Promowaniu przedsiębiorczości służyć ma z kolei służyć wdrożenie procesów zarządzania talentami oraz programy podnoszenia kompetencji liderów i menedżerów.

Sygnity z nowym logo
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200