Sukcesy Netii

Netia walczy o klientów szerokopasmowego internetu coraz bardziej wymyślnymi promocjami i walka ta jest skuteczna. Jak bowiem informuje Puls Biznesu, na koniec trzeciego kwartału br. operator miał 171 tys. klientów szybkiego internetu.

Plany Netii zakładały pozyskanie do końca roku 200 tys. klientów. Teraz operator podniósł prognozę do 210 tys. "Jesteśmy niekwestionowanym liderem rynku BSA (dostęp do internetu na bazie infrastruktury TP). 84 proc. klientów BSA wybiera naszą ofertę" - podkreśla Mirosław Godlewski, prezes spółki.

Netia podpisała też jako pierwszy operator niezależny umowę z Telekomunikacją Polską o uwolnieniu pętli lokalnej (LLU). Pierwszy uruchomiony węzeł daje Netii dostęp do 15,5 tys. klientów TP.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200