Suita z Lotusa

W trakcie kolejnego spotkania zorganizowanego przez Lotus Polska dla prasy (w ekspressie tym razem do Gdańska) zaprezentowano pakiet SmartSuite 3.0 oraz politykę firmy na polskim rynku.

W trakcie kolejnego spotkania zorganizowanego przez Lotus Polska dla prasy (w ekspressie tym razem do Gdańska) zaprezentowano pakiet SmartSuite 3.0 oraz politykę firmy na polskim rynku.

SmartSuite 3.0 składa się z następujących elementów: 123 5.0, Ami Pro 3.1, Approach 3.0, Freelance Graphics 2.1, Organizer 2.0 oraz ScreenCam 1.1. Całością zarządza SmartCenter - program do przełączania się między aplikacjami. Wszystkie części składowe pakietu są lub wkrótce (2-3 tyg.) będą spolonizowane.

Do ok. połowy stycznia (o ile nie wyczerpie się wcześniej pula 1000 pakietów) można nabyć po promocyjnej cenie 475 USD zestaw SmartPack (123, Ami Pro, ScreenCam, SmartCenter oraz licencja na Notesy).

Cena pakietu SmartSuite 3.0 wynosi 658 USD, natomiast w tzw. passporcie (system sprzedaży przynoszący ulgi cenowe dla klientów nabywających większe ilości oprogramowania klasyfikowanego wg ustalonej przez firmę punktacji) - 366 USD (powyżej 50 pkt). Bardzo przystępne ceny ustalono dla instytucji edukacyjnych - tu cena SmartSuite wynosi tylko 58 USD. Notabene równie niska jest cena licencji Notesów dla szkół - 65 USD.

Jak powiedział p. Andrzej Widerszpil z warszawskiego biura Lotusa, w Polsce istnieje już 30-40 dużych instalacji Lotus Notes. Pojawił się spolonizowany moduł wersji klienta Lotus Notes, co powinno jeszcze bardziej spopularyzować ten system pracy grupowej. Także inne firmy wprowadzają na rynek dodatkowe aplikacje mające na celu rozszerzenie możliwości i ułatwienie pracy w Lotus Notes.

Instytucje, które nie wiedzą co to jest Lotus Notes lub nie są zdecydowane na zakup mogą uzyskać bezpłatnie próbną instalację (do 3 tygodni). Z tej możliwości skorzystały już 63 firmy w Polsce.