Strategiczne podejście do klienta

Merkury patrzy na klienta

Portal Sprzedażowy Merkury 2.0 to element nowej strategii biznesowej Generali na najbliższe pięć lat: 1_2_3_4 Strategia. To rozwiązanie zmieniające podejście do procesu sprzedaży – ze skoncentrowanego na produkcie na klientocentryczny. Merkury 2.0 pozwala departamentom biznesowym firmy na sprawne modyfikowanie istniejących produktów i ich szybkie wprowadzanie na rynek. System umożliwia przeprowadzenie pełnego procesu sprzedaży na tablecie, zakończonego złożeniem na urządzeniu podpisu elektronicznego. To intuicyjny portal pozwalający na bardzo szybkie wystawienie polisy.

Na potrzeby portalu zmieniona została konstrukcja ubezpieczeń majątkowych.

Agenci uzyskali innowacyjną i unikalną w skali polskiego rynku możliwość łączenia wybranych przez klienta różnych typów ubezpieczeń w jeden, zindywidualizowany pakiet. System podpowiada także gotowe zestawy produktów ubezpieczeniowych na podstawie najczęściej wybieranych. Agent może wystawić polisę, nawet na kilka produktów, za pomocą kilkunastu kliknięć, w zaledwie kilka minut.

Wszystko o dłużniku

System Windykacyjny DCS, czyli platforma workflow do zarządzania procesami, uporządkowała rozproszone procesy windykacyjne. Inteligentne zaczytywanie szkód i integracja z system księgowym pozwoliły na daleko idącą automatyzację żmudnych czynności administracyjnych. System pozwala także na sprawny monitoring całego procesu windykacyjnego. Dzięki modułowej budowie DCS zapewnia łatwą integrację z systemami partnerów biznesowych Generali.

Zjawiskowa aplikacja

Zgłoszenie Grupy Generali dopełnia projekt wprowadzenia aplikacji mobilnej „Generali Auto”. Generali Polska, nieobecne wcześniej w tym obszarze, poza korzyścią wizerunkową chciała zaoferować funkcjonalności atrakcyjne i użyteczne dla użytkownika smartfonów czy tabletów.

Aplikacja wyposażono w unikalne funkcjonalności umożliwiające użytkownikowi uzyskanie informacji o historii szkodowości pojazdu i jego właściciela na podstawie danych z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Wystarczy odczytanie kodu 2D Aztec znajdującego się w dowodzie rejestracyjnym pojazdu. Dane stanowią podstawę do wyliczenia przybliżonej wartości pojazdu wg systemu Eurotax oraz przedstawienia wstępnej kalkulacji składki za ubezpieczenie OC i AC. Aplikacja umożliwia zdalne zgłoszenie szkody, jest przewodnikiem podczas sytuacji zdarzenia komunikacyjnego i pomaga w znalezieniu najbliższej placówki Generali, warsztatu czy współpracującej placówki medycznej.

W ciągu dziesięciu dni od upublicznienia aplikacji pobrało ją ponad 15 tys. użytkowników systemu Android. Zgłoszone przez aplikację szkody zostały obsłużone (łącznie z wypłatą środków) w ciągu 24 godzin.


TOP 200