Strategia .NET pochłania znaczą część budżetu na rozwój Microsoftu

Prace nad nową strategią internetową producenta Windows pochłaniają 80% jego budżetu na badania i rozwój, który wynosi 4 mld USD.

Microsoft na prace związane z rozwojem swojej nowej strategii internetowej przeznacza 80% budżetu na rozwój i badania - podał serwis CNET News.com, powołując się na wywiad udzielony przez Billa Gatesa australijskiej sieci telewizyjnej Nine Network.

Oznacza to, że opracowywanie rozwiązań .NET pochłaniają ponad 3 mld USD z rocznego budżetu o wartości 4 mld USD.

"Zainwestowane środki zaczną nam się zwracać w przyszłym roku wraz z wprowadzeniem na rynek pierwszych produktów .NET. Jednak większych zysków można się spodziewać dopiero w ciągu dwóch najbliższych lat" - powiedział B. Gates.

***

Windows zgodne ze strategią .NET będą gotowe za 2-3 lata

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200