Sternet wdrożył system do zarządzania relacjami z klientami

Firma Sternet, specjalizująca się w obsłudze napędów elektrycznych i systemów automatyki, wdrożyła system do zarządzania relacjami z klientami w celu uzyskania jednolitego źródła informacji dla pracowników logistyki, sprzedaży, marketingu oraz kierownictwa.

Sternet wybrał rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2011 w wersji on-premise. Wdrożenie w ciągu 2,5 miesiąca przeprowadziła firma Computer Plus Kraków. Pracownicy zyskali dostęp do zintegrowanej bazy danych na temat klientów, zaś kierownictwo firmy - możliwość monitorowania pracy przedstawicieli handlowych. Microsoft Dynamics CRM umożliwił skuteczne planowanie, realizację i rozliczanie kampanii marketingowych. System pozwolił na analizę danych sprzedażowych w celu kreowania polityki marketingowej oraz śledzenie efektywności kampanii i działań marketingowych. Wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM usprawniło pracę działu logistyki. Dzięki łatwemu dostępowi do informacji zgromadzonych w systemie, realizacja zamówień przebiega dużo sprawniej. Rozwiązanie wsparło także pracę grupową.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200