Sprzedawcy Red Bulla z nową aplikacją mobilną

Firma Red Bull zdecydowała się na wdrożenie platformy biznesowej Comarch SFA Online Sales Support i Comarch SFA Online Distribution.

Zintegrowany system będzie umożliwiał regularne raportowanie o stanach magazynowych i odsprzedaży do klientów detalicznych z zewnętrznej sieci dystrybutorów Red Bull. "Od pewnego czasu poszukiwaliśmy na rynku narzędzi umożliwiających budowanie przewagi konkurencyjnej, pozwalających na zdobycie informacji przekładających się na zwiększenie efektywności działania dla Red Bull i dla naszych partnerów handlowych. Wybór docelowego rozwiązania IT gwarantującego dostarczenie informacji o odsprzedaży dystrybutorów do detalu i o bieżących stanach magazynowych poprzedziliśmy gruntowną analizą naszych potrzeb skonfrontowanych z technicznymi możliwościami rynku. Wybrane rozwiązanie ma zwiększyć wyniki osiągane przez Red Bull i naszych partnerów handlowych" - mówi Wojciech Kosmalewski, dyrektor sprzedaży w Red Bull.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200