Spór operatorów o pozycję lidera

Jak informuje Puls Biznesu, w ostatniej kampanii Orange dotyczącej oferty komórkowej dla firm, operator podaje, że ponad 50 proc. firm w Polsce wybrało sieć Orange. Konkurenci wątpią w podawane przez Orange dane, które według nich nie oznaczają, że ten operator ma połowę rynku biznesowego.

Jak wyjaśnia prezes Centertela Grażyna Piotrowska-Oliwa, podane dane Orange oszacowała na podstawie badań GfK Polonia dotyczących liczby aktywnych firm - dane opierają się na liczeniu numerów REGON, a nie kart SIM należących do firm. Według Marcina Zdunka, z-cy dyrektora departamentu strategii marketingowej dla biznesu w Polkomtelu, stosowana przez Orange metodologia prowadzi do wniosku, że rynek ma co najmniej 120 proc. Część firm korzysta bowiem z usług więcej, niż jednego operatora.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200