Sojusz Adobe i stowarzyszenia AIGA

Adobe Systems oraz AIGA, amerykańskie stowarzyszenie komunikacji wizualnej, poinformowały o nawiązaniu długoterminowej współpracy, której celem jest wspieranie grafików.

W ramach współpracy Adobe i AIGA (American Institute of Graphic Arts) będą m.in. organizowały seminaria promujące nowe rozwiązania, kreatywne wykorzystanie technologii, a także omawiające wpływ projektów graficznych na społeczeństwo i gospodarkę. Powstaną także fora dla grafików, dzięki którym profesjonaliści będą mogli dowiedzieć się więcej o nowych rozwiązaniach oraz przedstawić swoje oczekiwania wobec firm technologicznych.

"Niewiele partnerstw działa na zasadzie tak pełnej symbiozy, jak nasze" - powiedział Richard Grefé, dyrektor zarządzający stowarzyszenia AIGA. "Cieszymy się ze współpracy z Adobe. Jest to firma, która nie tylko prowadzi długofalowe, innowacyjne działania, ale także przyczynia się do rozwoju branży. Już dwadzieścia lat temu Adobe wprowadzało nowatorskie rozwiązania do tradycyjnej grafiki" - dodał. Z kolei stowarzyszenie AIGA ma za sobą długą historię wprowadzania programów promujących dokonania grafików i nowe technologie.

Przykładem współpracy Adobe i AIGA nad wspomaganiem młodych grafików, wspieraniem kreatywności i podnoszenia szans zawodowych jest program AIGA w Stanach Zjednoczonych. Studenci Wyższej Szkoły Graficznej w Nowym Jorku uczestniczą min. w rozmaitych szkoleniach i otrzymują rozwiązania graficzne od lokalnych członków stowarzyszenia oraz Adobe.

Więcej informacji:

http://www.iamtheproject.org

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200