Social Media Standard 2012 BIZNES - czyli serwisy społecznościowe w służbie przedsiębiorców

Popularne serwisy społecznościowe skupiają ogromną uwagę użytkowników internetu. Powstają najróżniejsze ich odmiany, aplikacje do zarządzania, kursy oraz konferencje na ich temat. Coraz więcej osób pracuje w tym segmencie rynku. Jak wykorzystać to w swoim biznesie radzimy na naszej konferencji.

Social Media Standard 2012 BIZNES - czyli serwisy społecznościowe w służbie przedsiębiorców

To konferencja, po której zakończeniu uczestnik będzie potrafił właściwie określić budżety do realizacji celów działań w mediach społecznościowych. Umożliwią to praktyczne warsztaty i wiele przykładów z różnych pól działań renomowanych marek, ale także średniej wielkości przedsiębiorstw, czy start-up’ów. Konferencja Social Media Standard 2012 BIZNES jest w całości poświęcona wykorzystaniu serwisów społecznościowych w biznesie. Główny cel tego spotkania to zapoznanie uczestników z praktycznymi przykładami najważniejszych działań pod postacią kampanii, aplikacji i kreacji.

Praktyczne podejście do mediów społecznościowych

Na Social Media Standard 2012 BIZNES Pokazane zostaną przykłady i wzorce właściwych działań, oraz zasady planowania inwestycji. W trakcie naszej konferencji usłyszymy dyskusje panelowe na kontrowersyjne tematy, powiemy o istniejących tabu. Naszym priorytetem jest przekazanie użytecznej wiedzy eksperckiej. Wykłady, warsztaty i dyskusje panelowe prowadzą praktycy; ponad 24 renomowanych prelegentów, m.in. gość z Wielkiej Brytanii - Sylwia Presley, która współpracowała w zakresie strategii social media z takimi firmami, jak Nokia, Toshiba, Castrol ; znany bloger, który używa pseudonimu Kominek, a także Yuri Drabent z nieprzerwanie odkrywczymi i logicznymi do kości wnioskami.

Zobacz również:

  • Instagram testuje nowe narzędzia do weryfikacji wieku
  • Zoom szuka szans na dalszy rozwój. Chce zainteresować klientów korporacyjnych

Na konferencji Social Media Standard 2012 BIZNES przedstawimy wyniki najnowszego badania miejsca podejmowania decyzji zakupowej przez konsumenta. Pokażemy także gdzie istnieje miejsce social mediów w tym łańcuchu zdarzeń, poruszymy kwestie monetyzacji, social commerce i B2B. Odpowiemy także na pytania: "Czy Social media zarabiają?", "Co trzeba zrobić żeby osiągnąć tam zysk?", "Czy można sprzedawać w społecznościach i jak?".

Silnym motorem rozwoju social media są funkcje jakie możemy wykorzystywać, zastępujące niejednokrotnie komunikatory, programy pocztowe, platformy intranetowe, a nawet wyszukiwarki informacji. Łączą ludzi w grupy zainteresowań, służą ekspresji emocji, rozwijaniu hobby, gromadzeniu i dzieleniu się różnymi zasobami. Posiadają wersje mobilne towarzysząc użytkownikom praktycznie w każdej chwili życia. Wciąż też zwiększają zasięg i siłę oddziaływania.

Szanse i zagrożenia w social media

Naturalne było więc szybkie zainteresowanie biznesu zagospodarowaniem tych narzędzi na potrzeby marketingu marek i produktów. Równie szybko okazało się, że finansowy zwrot z działań w social media nie jest tak oczywistą sprawą. Budżety zaś - przeznaczane na obecność w mediach społecznościowych - potrafią wyparować niezwykle szybko, a wiele osób nie potrafi poruszać się w gąszczu wskaźników i narzędzi. Istnieją również nieodpowiedzialne agencje reklamowe, niedokształceni specjaliści z sukcesem wprowadzający w błąd ogromną rzeszę firm kupując "lajki", zakładając "fejkowe" konta, generując sztuczny ruch przez oszustwa, stosując agresywne aplikacje wirusowe, wysysając budżety i wykonując nikomu nie potrzebne działania quasi marketingowe.

Dużo szumu o kryzysach, które tylko przerażają, szeroka rzesza szkodników nazywanych "hejterami" lub po prostu krytykantami, wykonali negatywną pracę z sukcesem. Obrona przed atakami nie generuje przychodów, jest więc z punktu widzenia osiągania krótkoterminowego zysku niepotrzebna. "Dobry produkt broni się sam", można czasem usłyszeć a wiele agencji zaczyna rozmowę na temat social mediów o tym jak mogą budować czy ocieplić wizerunek, jak robić działania Public Relations a ich strategia ogranicza się do konkursów, pytań "co robicie weekend", postów typu "znowu jest poniedziałek", etc… Z tego wszystkiego nie ma przychodu!

Część przedsiębiorców w ogóle nie przekonała się do działań w tym kanale komunikacji, w dużym stopniu pod wpływem opinii, że absorbujące czas strony internetowe powodują spadek efektywności pracy. W wielu firmach ciągle panuje stereotyp, że skoro jesteś zalogowany np. na Facebooku to nie pracujesz, kiedy masz YouTube - oglądasz filmy, jeśli używasz komunikatora, to ciągle rozmawiasz ze znajomymi, etc…. Bywa, że te strony są po prostu blokowane przez dział IT z polecenia prezesa i udaje się, że serwisy społecznościowe nie istnieją.

Dlaczego warto więc przybyć na konferencję Social Media Standard 2012 BIZNES? Zapraszamy do sprawdzenia na stronie http://www.internetstandard.pl/social2012. Konferencja odbędzie się w dniach 29-30 listopada 2012 r. w Businessman Institute w Warszawie. Pierwszego dnia wieczorem tradycyjnie uczestników zapraszamy na imprezę integracyjną w pubie Lolek.

Warto też zauważyć, że oprócz wagi merytorycznej i materiałów konferencyjnych, wartość bonusów w cenie konferencji to 1279zł, do 9 listopada zyskasz dodatkowo 590 zł za wcześniejszą rejestrację! Dodatkowe nagrody i niespodzianki na samej konferencji.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200