Snowflake uruchamia nową usługę dla handlu detalicznego

Firma ogłosiła uruchomienie nowego chmurowego rozwiązania dedykowanego dla handlu detalicznego, które łączy jej platformę danych Snowflake z innymi firmowymi produktami oraz dostarczanymi przez jej partnerów.

Grafika: Jack Moreh/freerangestock

Nowy produkt nosi nazwę Retail Data Cloud i umożliwia detalistom, producentom, dystrybutorom i dostawcom technologii wykorzystanie własnych danych, dostęp do nowych danych i współpracę w ramach całej branży retail. Dzięki Retail Data Cloud przedsiębiorstwa mogą integrować wszystkie dane, niezależnie od ich źródła, ilości i formatu.

Rozwiązanie zapewnia też zgodność z przepisami poprzez zarządzanie danymi, co jest możliwe dzięki dostępności funkcji bezpieczeństwa, w tym funkcji "pokoju czystych danych" (data clean room), funkcji audytowalnych (takich jak podwójnie zaślepione złączenia) oraz maskowanie na poziomie wierszy/kolumn.

Zobacz również:

  • 7 praktyk devops poprawiających wydajność aplikacji
  • Snowflake poszerzył ofertę o nową, chmurową usługę cyberbezpieczeństwa
  • Microsoft Office 365 - lista wersji, najważniejsze zmiany dla biznesu

Retail Data Cloud zapewnia dostęp do danych w ramach całego ekosystemu, realizując to zadanie czasie zbliżonym do rzeczywistego. Wykorzystuje przy tym gotowe rozwiązania branżowe stworzone przez sieć partnerów firmy Snowflake, od standardowych modeli danych po spostrzeżenia oparte na takich technologiach, jak AI (sztuczna inteligencja) i /ML (maszynowe uczenie).

W ramach Retail Data Cloud klienci mają dostęp do rozwiązań i usług branżowych, które umożliwiają wykorzystanie najlepszych praktyk. Obejmują one aplikacje stworzone w ramach programu Powered by Snowflake, takie jak Blue Yonder, Cart.com, Nulogy czy Żabka.

Są to też rozwiązania partnerów Snowflake Data Marketplace (takich jak jak AccuWeather, Atlas, Catalina, Crisp, Experian, Heap, NCSolutions i Numerator), partnerów w dziedzinie konsultingu i usług (takich jak Capgemini, Infosys, Slalom, Tata Consultancy Services i TEK Systems) oraz partnerów technologicznych (takich jak Amazon Web Services , Dataiku, DataRobot, Robling i Tableau).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200