Skyscanner podejmuje współpracę z Microsoft

Skyscanner, jedna z najpopularniejszych wyszukiwarek połączeń lotniczych, będzie zasilać należący do Microsoft serwis Microsoft Network (MSN).

Celem Microsoftu jest udostępnienie użytkownikom swojej platformy lepszej jakości wyników na zapytania dotyczące połączeń lotniczych, wynajmu samochodów czy szukanych noclegów, przy jednoczesnym zachowaniu brandingu MSN.

Skyscanner zainteresowany jest dalszym zwiększaniem zasięgu swoich usług - już od dłuższego czasu szerszych niż wyszukiwanie połączeń lotniczych - które dzięki znacznemu ruchowi generowanemu przez serwis Microsoftu wzbogacą się o nowych użytkowników.

Zobacz również:

Włączenie mechanizmu wyszukiwania informacji na temat lotów Skyscannera do platformy MSN zgodnie z umową między stronami obejmie od razu 31 krajowych rynków, na których działa serwis Microsoftu, m. in. Polskę. Umowa między firmami weszła w życie w pierwszych dniach sierpnia.

Usługę Skyscanner for Business, zawierającą API Skyscannera, widżety oraz rozwiązania analityczne pozwalające śledzić zachowania użytkowników, wykorzystuje dotąd ponad 300 firm z branży podróżniczej, m. in. brytyjski Lonely Planet, niemiecki Waymate czy włoskie Wanderio.


TOP 200