Simple umożliwi klientom dostęp do Internetu

Simple SA zaoferuje użytkownikom swoich systemów wspomagania zarządzania dostęp do Internetu. Wspólnie z SM-Media SA tworzone są węzły dostępowe we wszystkich 12 oddziałach firmy.

Simple SA zaoferuje użytkownikom swoich systemów wspomagania zarządzania dostęp do Internetu. Wspólnie z SM-Media SA tworzone są węzły dostępowe we wszystkich 12 oddziałach firmy.

Usługa zostanie skierowana do ok. 3 tys. z ponad 6 tys. obecnych klientów . Z kolei SM-Media zamierza za pośrednictwem wybudowanych węzłów oferować m.in. usługi transmisji głosu w sieciach IP (Voice over IP).

"Klienci od dłuższego czasu pytają o dostęp do Internetu. Częściowo związane jest to z wymogiem ZUS, dotyczącym przesyłania od przyszłego roku dokumentów ubezpieczeniowych drogą elektroniczną" - mówi Adam Golda z Simple SA. Simple ma występować jako generalny dostawca, natomiast wykonawcą usług dostępu do Internetu będzie SM-Media.

Warszawska spółka przygotowała również usługę Simple.NET. Za pomocą narzędzi oferowanych przez Simple klient może stworzyć własną stronę WWW lub sklep internetowy, który będzie działał na jednym z serwerów firmy.

W ciągu kilku miesięcy Simple wprowadzi również na rynek dwa nowe produkty. Pierwszy z nich - stworzony przed oddział firmy w Dąbrowie Górniczej - to Simple CRM (Customer Relationship Management). Rozwiązanie to, zintegrowane z pozostałymi aplikacjami firmy, ma być stosowane do zarządzania relacjami z klientami. Produkt jest już gotowy, ale przedstawiciele Simple przed wprowadzeniem na rynek chcą wdrożyć go we własnej firmie. Rozpoczęto także prace nad opracowaniem wersji Simple System działającej na komputerach Palm.

Na rozwój ostatniej aplikacji zostaną przeznaczone fundusze z nowej emisji akcji. W połowie października akcje firmy zostały dopuszczone do obrotu na rynku wolnym Giełdy Papierów Wartościowych. Dotychczas były notowane na Centralnej Tabeli Ofert.