Silicon Graphics zmienia nazwę i wizerunek

Silicon Graphics postanowił zmienić swoją nazwę na SGI. Jest to część korporacyjnej strategii, która ma zmienić wizerunek firmy i przyczynić się do poszerzenia bazy klientów dla oferowanych przez firmę produktów i usług.

Silicon Graphics postanowił zmienić swoją nazwę na SGI. Jest to część korporacyjnej strategii, która ma zmienić wizerunek firmy i przyczynić się do poszerzenia bazy klientów dla oferowanych przez firmę produktów i usług.

Przedstawiciele SGI twierdzą, że do tej pory była ona znana głównie z dostarczania zaawansowanych rozwiązań stacji roboczych dla twórców spektakularnych efektów filmowych, podczas gdy ten segment rynku jest zaledwie fragmentem działalności firmy. SGI produkuje głównie serwery i superkomputery, które stanowią połowę jej przychodów. Nowa nazwa ma właśnie pomóc w postrzeganiu firmy jako wiodącego dostawcę zaawansowanych serwerów, superkomputerów i stacji graficznych.

Nową strategię wizerunku firmy oparto na wynikach intensywnych badań rynkowych, przeprowadzonych przez Landor Associates.

W jej ramach powstaną trzy główne grupy produktów sygnowane jedną marką. Pierwsza grupa będzie obejmowała serwery i usługi SGI, druga graficzne stacje robocze Silicon Graphics, a do trzeciej należeć będą superkomputery Cray, które zostały dołączone do oferty SGI, gdy ta przejęła w 1996 r. Cray Research.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200