Siemens Enterprise Communications proponuje Contact Center w chmurze

Firma Siemens Enterprise Communications włączyła do oferty pakiet OpenScape Cloud Contact Center - usługę Contact Center realizowaną w modelu cloud computing. Usługa zapewnia małym i średnim firmom możliwość wdrażania takich usług bez konieczności posiadania własnej infrastruktury i dedykowanego działu IT.

Pakiet OpenScape Cloud Contact Center może być interesującym rozwiązaniem szczególnie dla mniejszych firm, dla których wdrożenie systememu Contact Center było zbyt kosztowne. Zaletą usługi CC w chmurze jest też to, że w porównaniu z tradycyjnymi usługami tego typu można ją dużo łatwiej i szybciej skalować.

"Usługa Contact Center w chmurze to przede wszystkim mniejsze koszty dla firm, które w razie potrzeby mogą szybko reagować na zmiany ruchu w CC i odpowiednio dostosowywać liczbę używanych stanowisk", mówi Piotr Mańturzyk z Siemens Enterprise Communications. "To pozwala zwiększyć jakość obsługi i satysfakcję klientów podczas szczytów, gdy zwykle rośnie okres oczekiwania na rozmowę z konsultantem, a wraz z nim poziom irytacji klienta" dodaje.

Zobacz również:

  • Centra kontaktowe na muszce hakerów

Jak zapewnia producent wdrożenie usługi OpenScape Cloud Contact Center zajmuje tylko kilka dni. Klient może zbudować własne CC oparte na chmurze o rozmiarze od dziesięciu do kilkuset stanowisk.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200