Sieciowy TCH

TCH zwiększa swoje zaangażowanie w sprzedaż elementów sieciowych.

TCH zwiększa swoje zaangażowanie w sprzedaż elementów sieciowych.

"Po epoce mainframe, a następnie komputerów osobistych, nadeszła era systemów sieciowych. Oprogramowanie i sprzęt sieciowy będą najważniejszymi i najszybciej rozwijającymi się elementami rynku komputerowego w najbliższych dziesięciu latach" - powiedział Mirosław Szturmowicz, dyrektor generalny IBM Polska. W ubiegłym tygodniu IBM Polska i warszawska firma TCH Componenets podpisały umowę dystrybucyjną dotyczącą produktów sieciowych IBM. TCH Components będzie obecnie jedynym, choć nie wyłącznym, lokalnym polskim dystrybutorem tego typu wyrobów IBM.

Na polskim rynku TCH Components będzie konkurować z firmami o zasięgu międzynarodowym, które podpisały z IBM globalne umowy dystrybucyjne. Jak powiedział Tomasz Chlebowski, prezes TCH, firma planuje uzyskanie 10% udziału w polskim rynku elementów sieciowych. W kwietniu br. TCH Components podpisała również umowę dotyczącą dystrybucji oprogramowania i elementów sieciowych Intela, ale jak twierdzi Tomasz Chlebowski, produkty IBM będą podstawą oferty TCH - jej sztandarowym elementem. Zdaniem prezesa warszawskiehj firmy, na razie TCH nie planuje ubiegać się o zawarcie umów dystrybucyjnych z innymi znanymi wytwórcami produktów sieciowych, ograniczając swoją ofertę do produktów IBM, Intela i Kingston Technology Corp.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200