Showroom Statim Integrator

Nowoczesne biuro przygotowane do zadań specjalnych – praca w obliczu pandemii Covid-19.

Projektując nasz Showroom, nawet nie przypuszczaliśmy, że nastaną tak trudne czasy – czasy w których bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem będzie bardzo ograniczony.

Zastosowane najnowsze rozwiązania multimedialne świetnie się sprawdziły w obliczu nowej rzeczywistości, z którą przyszło nam się zmierzyć już w pierwszych dniach obostrzeń związanych z pandemią Covid-19.

Nasi projektanci spisali się na 100% - na 200m2 udało nam się przygotować w pełni działające biuro, salę konferencyjną oraz laboratorium, w którym prezentujemy najnowsze ekrany wielkoformatowe LED z serii xledpro. Starannie dobrane rozwiązania multimedialne pozwoliły nam z dnia na dzień przystosować się do nowych realiów.

Główne wejście do biura zostało wyposażone w drzwi elektryczne imitujące śluzę wewnątrz statku kosmicznego – podczas projektowania staraliśmy się zadbać o każdy szczegół, także wizualny. Pasja Prezesa – Piotra Wypijewskiego umożliwiła nam stworzenie niepowtarzalnego miejsca, które do złudzenia przypomina pokład statku „Nostromo” z kultowej serii „Obcy”.

Dzięki kamerze termowizyjnej, która nieustannie bada temperaturę osób wchodzących do biura jesteśmy w stanie automatycznie blokować drzwi elektryczne w przypadku wykrycia osoby o podwyższonej temperaturze. Dodatkowo informacja o tym fakcie przekazywana jest do personelu znajdującego się wewnątrz. Kamera umożliwia także detekcję maski ochronnej – podobnie jak w przypadku podwyższonej temperatury, osoba bez maski automatycznie nie zostanie wpuszczona do showroomu.

Wewnątrz biura zainstalowaliśmy totemy do automatycznej dezynfekcji rąk z wbudowanym terminalem termowizyjnym, które podczas codziennej pracy w showroomie również automatycznie monitorują temperaturę pracowników.

Sala konferencyjna została wyposażona w system zdalnej rezerwacji – Statim Share Desk, który umożliwia organizację spotkań z klientami, a także współdzielenie zasobów między pracownikami w maksymalnie bezpieczny sposób.

Statim Share Desk umożliwia nie tylko rezerwację sal konferencyjnych, ale także pojedynczych biurek wewnątrz biura lub miejsc parkingowych.

Showroom Statim Integrator

Podstawowym wyposażeniem nowoczesnej Sali konferencyjnej przygotowanej do pracy zdalnej jest system do wideokonferencji – oczywiście i w tym miejscu nie szukaliśmy kompromisów. Rozwiązania oparte o projektor multimedialny lub ekran wielkoformatowy zbudowany z kilku mniejszych monitorów LCD absolutnie nie oddają poczucia realnego spotkania. Dopiero zastosowanie ekranu LED P1.5mm w formacie 138” i rozdzielczości FHD pozwala na przeprowadzenie wideokonferencji w niespotykanej dotąd jakości – wrażenia są po prostu nie do opisania!

Ekrany LED zapewniają nieporównywalnie lepszą jakość oraz jasność obrazu od projektorów, a ich cena stała się na tyle atrakcyjna, że mogą śmiało konkurować także z monitorami bezszfowymi używanymi do budowy ścian wizyjnych.

Dzięki modułowej budowie ekrany xledpro można dopasować do każdej przestrzeni, wysoka jasność umożliwia pracę w przeszkolonych pomieszczeniach z dostępem naturalnego światła, a wysoka sprawność energetyczna zapewni niski koszt eksploatacji. Dodatkowym atutem jest żywotność na poziomie 100.000 godzin, czyli nieporównywalnie większa niż projektora laserowego (żywotność 20.000 godzin) czy monitora bezszfowego (50.000 godzin).

Ekran xledpro 136” w połączeniu z wideokonferencją Logitech Rally stanowi najbardziej naturalny w odbiorze i przekazie system do zdalnej kolaboracji.

Natywna współpraca z MS Teams, Google Meet czy Zoom, intuicyjna obsługa z poziomu własnego komputera lub opcjonalnego ekranu dotykowego sprawia, że codzienne prowadzenie spotkań w trybie zdalnym to prawdziwa przyjemność.

IT Enterprise – z tego wyrośliśmy

Statim Integrator to nie tylko zawansowane rozwiązania multimedialne. Od 25 lat dostarczamy niezawodne usługi IT w szczególności IT Enterprise. Współpracujemy z największym na świecie producentem rozwiązań IT – Dell Technologies. Jako DELL Technologies Platinum Partner i integrator IT specjalizujemy się przede wszystkim w zakresie produktów i rozwiązań takich jak: wydajne stacje klienckie do środowisk graficznych oraz CAD-owskich, niezawodne serwery PowerEdge, terminale Dell Wyse, przełączniki sieciowe Dell Networking dedykowane do Open Networking, systemy hiperkonwergentne VxRail, bezpieczeństwo danych klienta zapewnione systemami do backupu IDPA czy DataDomain, rozwiązania Dell EMC i VMware dla Software Defined Infrastructure (SDI).

Od wielu lat regularnie bierzemy udział w przetargach publicznych największych polskich instytucji. Sektor publiczny stawia przed partnerami duże wyzwania ze względu na swoją specyfikę i często restrykcyjne i wymagające zapisy SIWZ, w tym również wadia czy terminy realizacji projektu. Dlatego tak ważne są kompetencje handlowe i techniczne partnerów, które naszym zdaniem właśnie są niezbędne do tego, aby odnieść sukces w tym konkretnym, jakże wymagającym sektorze.

Regularnie i sukcesywnie zaopatrujemy firmy w najnowsze innowacje technologiczne w dziale rozwiązań klienckich (komputery PC, laptopy, peryferia, akcesoria), oraz w dziale IT Enterprise (serwery, macierze, biblioteki taśmowe, rozwiązania sieciowe). Projektujemy i wdrażamy najnowsze infrastruktury informatyczne, skupiając się na tym, aby klient otrzymując od nas gotowy i kompletny projekt miał pewność, że trafił w dobre ręce rzetelnego i kompetentnego partnera.

Showroom Statim Integrator