Serwis internetowy dla małych firm
- Józef Muszyński,
- 08.08.2002, godz. 09:38
Na początku lipca dwójka studentów Uniwersytetu Gdańskiego uruchomiła Internetowe Centrum Biznesu PREETAR.COM.Oferta jest adresowana przede wszystkim do właścicieli małych i średnich firm.
Na początku lipca dwójka studentów Uniwersytetu Gdańskiego uruchomiła Internetowe Centrum Biznesu PREETAR.COM (http://www.preetar.com ). W zamyśle założycieli ma to być bezpłatny internetowy serwis, z którego mogą korzystać wszystkie firmy pragnące w jakiś sposób zaistnieć na internetowym rynku. Oferta jest adresowana przede wszystkim do właścicieli małych i średnich firm.
Serwis umożliwia zarejestrowanym firmom umieszczanie ofert kupna lub sprzedaży swoich produktów na giełdzie towarowej. Za pośrednictwem formularzy można kontaktować się z oferentami i zadawać im dodatkowe pytania dotyczące ich ofert jak i składać zamówienia.
Zobacz również:
Istnieje możliwość korzystania z internetowego katalogu firm i zebrania podstawowych informacji dotyczących żądanej firmy lub kilku firm z żądanej branży.
Na stronie dostępna jest również Internetowa baza przetargów, gdzie każdy użytkownik serwisu może zarówno umieszczać, jak i przeglądać spis przetargów. Istnieje także możliwość składania zapytań ofertowych, które są wysyłane do wszystkich firm z wybranej przez użytkownika branży.
Korzystanie z serwisu wymaga posiadania własnego konta poczty elektronicznej. Konieczne też jest uprzednie zarejestrowanie się w serwisie.