Serwis D-Linka w Polsce

Z początkiem lipca D-Link przenosi do Polski obsługę serwisową dla krajowych klientów firmy. Umowa z krakowskim FixITem zapewnić ma użytkownikom sprzętu sieciowego wsparcie techniczne, serwis, konsultacje telefoniczne i e-mailowe, również przy problemach związanych z konfiguracją urządzeń.

Serwis D-Linka w Polsce

Roman Napierała

Polskie centrum serwisowe, które rusza 1 lipca, służyć ma zarówno klientom instytucjonalnym, integratorom, resellerom, dystrybutorom, ale też małym firmom i użytkownikom domowym. Z myślą o największych klientach firma uruchamia usługę NDR (Następny Dzień Roboczy). Dzięki niej użytkownicy przełączników zarządzalnych mają mieć możliwość wymiany uszkodzonego sprzętu następnego dnia roboczego od zgłoszenia awarii. Centrum serwisowe D-Linka znajduje się w Krakowie i obsługiwane jest przez spółkę FixIT.

Polski serwis ma także rozwiązywać problemy zgłaszane przez użytkowników indywidualnych.

Inżynierowie pomagać będą rozwiązywać problemy z instalacją urządzeń. Zostali także przeszkoleni w rozwiązywaniu problemów związanych z zabezpiecaniem sieci domowych i firmowych. "

Zobacz również:

  • Apple kończy z programem naprawczym klawiatur motylkowych

Do sprawnej obsługi klientów D-Linka przygotowywaliśmy się pół roku. Wiemy już, że większość problemów końcowych użytkowników sprzętu sieciowego wynika z ich niewiedzy. Będziemy więc po części pełnić rolę edukacyjną. Pokażemy, że konfiguracja, jak i skuteczne zabezpieczenie sieci przewodowej czy bezprzewodowej to naprawdę nic trudnego" zapewnia Andrzej Wojnar, dyrektor generalny spółki FixIT.

Szef polskiego biura D-Linka nie ukrywa, że wprowadznie obsługi serwisowej w Polsce to nie tylko gest w kierunku użytkowników indywidualnych lecz także narzedzie służące walce z konkurentami. "Z jednej strony chodzi o wsparcie użytkowników indywidualnych i jednocześnie popularyzację sieci domowych. Z drugiej o pomoc dla dostawców usług i integratorów, którzy zyskają jeszcze jedną kartę przetargową, oferując nasz sprzęt w realizowanych projektach", mówi Napierała.

Pomoc techniczna D-Link Polska (od 1 lipca 2005):

hotline: 0-12 2-999-333

mailto:[email protected]

Adres:

ul. Zawiła 61

30-390 Kraków

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200