Serwis D-Linka w Polsce
- Juliusz Kornaszewski,
- 30.06.2005, godz. 13:49
Z początkiem lipca D-Link przenosi do Polski obsługę serwisową dla krajowych klientów firmy. Umowa z krakowskim FixITem zapewnić ma użytkownikom sprzętu sieciowego wsparcie techniczne, serwis, konsultacje telefoniczne i e-mailowe, również przy problemach związanych z konfiguracją urządzeń.
Polski serwis ma także rozwiązywać problemy zgłaszane przez użytkowników indywidualnych.
Inżynierowie pomagać będą rozwiązywać problemy z instalacją urządzeń. Zostali także przeszkoleni w rozwiązywaniu problemów związanych z zabezpiecaniem sieci domowych i firmowych. "
Zobacz również:
Do sprawnej obsługi klientów D-Linka przygotowywaliśmy się pół roku. Wiemy już, że większość problemów końcowych użytkowników sprzętu sieciowego wynika z ich niewiedzy. Będziemy więc po części pełnić rolę edukacyjną. Pokażemy, że konfiguracja, jak i skuteczne zabezpieczenie sieci przewodowej czy bezprzewodowej to naprawdę nic trudnego" zapewnia Andrzej Wojnar, dyrektor generalny spółki FixIT.
Szef polskiego biura D-Linka nie ukrywa, że wprowadznie obsługi serwisowej w Polsce to nie tylko gest w kierunku użytkowników indywidualnych lecz także narzedzie służące walce z konkurentami. "Z jednej strony chodzi o wsparcie użytkowników indywidualnych i jednocześnie popularyzację sieci domowych. Z drugiej o pomoc dla dostawców usług i integratorów, którzy zyskają jeszcze jedną kartę przetargową, oferując nasz sprzęt w realizowanych projektach", mówi Napierała.
Pomoc techniczna D-Link Polska (od 1 lipca 2005):
hotline: 0-12 2-999-333
mailto:[email protected]
Adres:
ul. Zawiła 61
30-390 Kraków