Salesforce sfinalizował przejęcie Slack’a

Salesforce (dostawca rozwiązań CRM) ogłosił w tym tygodniu, że zakończył proces przejęcia Slack Technologies. Największe w historii firmy Salesforce przejęcie kosztowało ją 27,7 mld USD i miało miejsce w grudniu zeszłego roku. Dwa największe zakupy, jakie Saleforce zrealizował wcześniej, to przejęcie firmy Tableau (15 mld USD) oraz Mulesoft (6,5 mld USD).

Salesforce

Kupując Slack, Salesforce wszedł w posiadanie solidnej platformy komunikacyjnej klasy „enterprise”, którą będzie teraz zapewne integrować z wieloma własnymi usługami, takimi jak Chatter czy Quip.

Obie firmy opracowały wspólnie rozwiązanie Slack-first Customer 360, które zapewni firmom jedno źródło informacji o ich działalności oraz ujednoliconą platformę łączącą pracowników, klientów i partnerów. Platforma dostarcza również dostęp do aplikacji, z których użytkownicy korzystają na co dzień, a wszystko to w ramach ich dotychczasowego przepływu pracy.

Zobacz również:

  • Ta inicjatywa ma ułatwić firmom zadanie wdrażania systemów AI
  • Yahoo kupiło kolejną platformę informacyjną
  • AI coraz popularniejsza w pracy biurowej

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że Slack jest obecnie częścią rodziny Salesforce. Za sprawą tej integracji udało nam się stworzyć unikalne połączenie funkcji najlepszego na świecie systemu CRM wraz z przełomową platformą cyfrową, dostarczając niezawodne rozwiązania dla świata biznesu, pracującego z dowolnego miejsca na świecie” - powiedział Marc Benioff, prezes i dyrektor generalny Salesforce. I dodał "Razem zdefiniujemy przyszłość oprogramowania dla przedsiębiorstw, tworząc cyfrową wysoką jakość, która umożliwia każdej organizacji osiągnięcie sukcesu przez klientów i pracowników z dowolnego miejsca".

Z kolei dyrektor generalny i współzałożyciel Slack, Stewart Butterfield, mówi, "Jest to okazja, która zdarza się raz na pokolenie, aby móc całkowicie przekształcić to jak i skąd pracujemy. Salesforce i Slack mają wyjątkową pozycję, aby poprowadzić tę historyczną transformację w kierunku cyfrowego świata. Czekamy z niecierpliwością na zmiany, które nadchodzą".

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200