Salesforce otrzyma nowe algorytmy napędzane AI
-
- 19.04.2023, godz. 17:22
Jeden z najpopularnieszych systemów CRM otrzyma wsparcie dzięki nowym rozwiązaniom generatywnej AI.
Salesforce producent i dostawca jednego z najpopularniejszych systemów CRM opartych na chmurze obliczeniowej zamierza wykorzystać algorytmy generatywnej sztucznej inteligencji do dalszego rozwoju swoich rozwiązań.

Salesforce rozwija generatywna AI
Źródło: salesforce.com
Amerykańskie przedsiębiorstwo technologiczne kładzie aktualnie duży nacisk na możliwość wykorzystania przepływu pracy dzięki narzędziom opartym na sztucznej inteligencji, co zostało przekazane przez Liama Doyle'a - starszego wiceprezesa i dyrektora generalnego MuleSoft Automation.
Zobacz również:
- AI - jak unikać tendencyjności danych
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- Generatywna AI zmienia handel i usługi
Salesforce zamierza połączyć dzięki sztucznej inteligencji trzy rozwiązania, które wykorzystuje w swoich produktach. Mowa o Data Cloud (przechowywanie danych), Einstein GPT (obsługa sztucznej inteligencji) oraz Flow (przepływ informacji w firmie).
Połączenie wyżej wymienionych technologi ma pozwolić na stworzenie rozwiązania na miarę konsumenckiego ChatuGPT. Salesforce wierzy, że sztuczna inteligencja znacząco wspomoże rozwój systemów CRM. Staną się one inteligentniejsze, łatwiejsze w obsłudze, a także pozwolą odciążyć pracą użytkowników.
Sztuczna inteligencja pozwoli na nowo układać procesy oraz tworzyć scenariusze w systemie CRM - np. automatyczne generowanie raportów sprzedażowych po przekroczeniu danego pułapu sprzedaży lub okresie czasu.
Generatywna AI wspomoże również narzędzia rozwijane przez Salesforce w integracji z oprogramowaniem firm trzecich np. Slack.
Salesforce testuje sztuczną inteligencję, a pierwsza publiczna wersja beta powinna zostać zaprezentowana w czerwcu tego roku.