Salesforce osiąga cel: operacyjność w 100% z energii odnawialnej. Chce pomóc klientom zrobić to samo

Net Zero - Salesforce może pochwalić się właśnie takim statusem. Osiągnięcie zerowej emisji gazów cieplarnianych to jednak nie wszystko.

Sales stawia na zeroemisyjność / Fot. American Public Power Association, Unsplash.com

Sales stawia na zeroemisyjność / Fot. American Public Power Association, Unsplash.com

Firma uruchomiła również chmurę Sustainability Cloud 2.0, aby pomóc klientom przejść od "eko-teorii" do "eko-rzeczywistości".

Sprawdź: Google Tłumacz

Zobacz również:

  • Trendy w e-commerce 2024
  • AI coraz popularniejsza w pracy biurowej
  • Już wkrótce z samochodu będziemy mogli pracować jak z domu

Gigant chmury Salesforce potwierdził, że jest już firmą Net Zero w 100%. Wykorzystuje do zasilania swojej infrastruktury energię odnawialną.

Marc Benioff, współzałożyciel i dyrektor generalny w Salesforce, przyznał w komunikacie, że zmiana klimatu to jeden z najpilniejszych kryzysów, z jakimi mamy do czynienia jako planeta. "Każdy z nas ma obowiązek pomóc" - dodał, podkreślając że jest dumny, iż Salesforce jest obecnie jedną z niewielu firm, które osiągnęły status Net Zero.

Benioff zwrócił się do uczestników konferencji Dreamforce podczas swojego przemówienia, aby podkreślić rolę, jaką każdy ma – i powinien – odgrywać w rozwiązywaniu problemów związanych ze zrównoważonym rozwojem w przyszłości. "Biznes jest najlepszą platformą zmian i udowadniamy to każdego dnia jako pionierzy".

Salesforce jest również zdeterminowana, aby pomóc innym firmom w przechodzeniu na Net Zero. W tym celu uruchomiła Sustainability Cloud, nazwaną Sustainability Cloud 2.0, która znacznie wyprzedza poprzednie narzędzia oparte na danych zapewniających wgląd w ślad węglowy i informacje o zużyciu energii dla klientów.

Jednocześnie Salesforce stawia na rozwiązania do pracy hybrydowej i zdalnej, informując że te formy wykonywania pracy znacznie przyczyniają się do zmniejszania śladu węglowego. Ludzie bowiem nie muszą dojeżdżać do pracy, znacznie ograniczając ślad węglowy.

Sprawdź: Ransomware

Salesforce ogłosił nowe funkcje i ściślejszą integrację ze Slackiem (ten należy już do Salesforce'a), aby pomóc klientom w stworzeniu "cyfrowej centrali". Ta ma łączyć pracowników, klientów i partnerów oraz świetnie sprawdzać się w dobie pracy z dowolnego miejsca.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200