Salesforce i IBM wychodzą z nową ofertą dla firm

Dwaj giganci IT (IBM i Salesforce) zawarły wczoraj strategiczną umowę, która odciśnie na pewno w najbliższej przyszłości swoje piętno na tym rynku. Uzgodniły, że dane zbierane przez systemy IT obu firm – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą za pomocą specjalnych konektorów.

Będzie to możliwe dzięki wielu nowym rozwiązaniom, które zintegrują produkty i dane obu firm. Klienci firmy Salesforce będą wtedy mogli np. konfrontować dane przetwarzane przez jej flagową aplikację Einstein (system CRM wykorzystujące technologię AI) z danymi pozyskiwanymi przez superkomputery Watson.

To samo można powiedzieć o klientach firmy IBM, którzy będą mieli dostęp do analiz prowadzonych przez aplikację Einstein. Będą mieli do dyspozycji specjalne konektory wchodzące w skład pakietu Application Integration Suite, które pozwolą im konfrontować swoje dane – przechowywane zarówno w chmurze, jak i w lokalnych systemach IT - z informacjami udostępniamy przez aplikację Einstein.

Zobacz również:

  • Migrowanie ze środowisk mainframe do chmury będzie łatwiejsze
  • Marcin Gajdziński na czele IBM
  • Salesforce osiąga cel: operacyjność w 100% z energii odnawialnej. Chce pomóc klientom zrobić to samo

Obie strony podkreślają, że jest to doskonała oferta dla firm, którzy nie chcą dzielić się z nikim swoimi danymi, ale chcą mieć jednocześnie możliwość ich przetwarzania w oparciu o informacje pozyskiwane z innych systemów IT.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200