SalesTube i Chmura Krajowa nawiązały współpracę

Polska agencja reklamowa SalesTube (działająca zgodnie z dewizą one-stop-shop dla e-commerce) nawiązała współpracę z Chmurą Krajową, której celem jest wspólne oferowanie na rynku produktów Google Cloud oraz Google Marketing Platform. Klienci otrzymają tym samym dostęp do całej oferty obejmującej te platformy Google, a także wsparcie ekspertów obu stron.

Chmura Krajowa

Szczególnie istotna jest oferta dotycząca zbierania i analizy dużych wolumenów danych z wykorzystaniem jednego z kluczowych rozwiązań GCP, jakim jest BigQuery. Dzięki współpracy dotychczasowi klienci SalesTube będą mogli skorzystać zarówno z Google Marketing Platform, jak i z oferty narzędzi chmurowych Google - GCP czy Google Workspace.

Analogicznie, klienci Chmury Krajowej będą mogli skorzystać z oferty narzędzi do marketing automation oferowanych przez SalesTube. Dzięki temu klient otrzyma w jednym miejscu kompleksową obsługę w zakresie rozwiązań marketingowych oraz technologii chmurowych, oraz wsparcie ekspertów obu organizacji.

Zobacz również:

  • IDC CIO Summit – potencjał drzemiący w algorytmach
  • Apple może wykorzystać sztuczną inteligencję od Google i OpenAI
  • Technologia AI firmy Google zostanie wprowadzona do iPhone’ów

Komentując tę informację Joanna Kowal (kierownik Head of Commercial Market w Chmurze Krajowej) wyjaśnia, „ Google Cloud to często pierwszy krok do stworzenia całego ekosystemu zarządzania danymi. Nasi klienci oczekują doradztwa i odpowiedzi na pytanie, jak połączyć ze sobą różne, rozproszone w ramach ich firm dane, by podejmować lepsze decyzje biznesowe. Największy partner Google Marketing Platform może zaoferować naszym klientom taką właśnie ekspertyzę”.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200