Saleforce zapowiedział pierwszy produkt zawierający rozwiązanie Slacka

Salesforce potwierdził wcześniejsze doniesienia i poinformował oficjalnie, że pierwszym rozwiązaniem, do którego wprowadzi technologię opracowaną przez przejętą niedawno za gigantyczną kwotę 27,7 mld USD firmę Slack, będzie usługa Customer 360.

Slack

Na bazie Customer 360 powstanie nowa platforma Slack-First Customer 360, która pomoże pracownikom działającym w różnych działach firmy (takich jak dział sprzedaży, marketingu i obsługi), komunikować się zarówno między sobą, jak i z klientami.

Wybór usługi Customer 30 nie był na pewno przypadkowy. Wydaje się być odpowiedzią Salaesforce na działanie Microsoftu, który zintegrował na początku tego roku swoją platformę Teams z oprogramowaniem Dynamics 365.

Zobacz również:

  • Blaski i cienie AI
  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI

Micosoft stworzył w ten sposób platformę, która pozwala użytkownikom korzystać z obu tych narzędzi bez konieczności otwierania każdego z nich oddzielnie i przełączania się między nimi. Kolejną zaletą integracji jest to, że czaty inicjowane w ramach usługi Teams można osadzać w aplikacjach CRM.

Korzystając z Slack-First Customer 360, użytkownicy będą mogli uzyskiwać dostęp do rekordów Salesforce i aktualizować je za pomocą wspieranego przez Slack mechanizmu noszącego roboczą nazwę "digital deal rooms", co można przetłumaczyć jako „cyfrowe pokoje do zawierania umów”.

Dzięki integracji z oprogramowaniem Salesforce Service Cloud, pracownicy obsługujący klientów będą mogli kreować kanały pozwalające rozwiązywać szybko zgłaszane przez nich problemy. Z kolei funkcja "expert finder" będzie automatycznie wyszukiwać pracowników posiadających wiedzę niezbędną do rozwiązywania zgłaszanych problemów.

Efekty integracji poznamy jesienią tego roku, gdyż wtedy Salesforce udostępni użytkownikom pierwszą wersję nowej platformy.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200