Są chętni na centrale IP
- Adam Urbanek,
- 18.10.2001, godz. 13:18
Alcatel poinformował o dobrej passie w sprzedaży w Polsce swoich rozwiązań Call Center, stanowiących uzupełnienie firmowych produktów transmisyjnych TDM (Time Division Multiplexer), opartych na sieciach IP.
Alcatel poinformował o dobrej passie w sprzedaży w Polsce swoich rozwiązań Call Center, stanowiących uzupełnienie firmowych produktów transmisyjnych TDM (Time Division Multiplexer), opartych na sieciach IP.
Jak podano, Alcatel zrealizował w Polsce kilkadziesiąt takich instalacji, w tym zaawansowane rozwiązania Call Center IP, współpracujące z kilkudziesięcioma stanowiskami firmowymi jednocześnie.
Jako przykładowe instalacje dostawca podaje: bank internetowy, gdzie są użytkowane dwie centrale IP Alcatela (w Warszawie i Lublinie); rozbudowana wersja sieci głosowej, oparta na IP (centrale OmniPCX4400), działa w portalu internetowym w Warszawie i Trójmieście.
Należy zaznaczyć, że każda z już zainstalowanych central A4400 ma możliwość migracji do rozwiązań IP oraz może być doposażona w telefony internetowe IP.