Są chętni na centrale IP

Alcatel poinformował o dobrej passie w sprzedaży w Polsce swoich rozwiązań Call Center, stanowiących uzupełnienie firmowych produktów transmisyjnych TDM (Time Division Multiplexer), opartych na sieciach IP.

Alcatel poinformował o dobrej passie w sprzedaży w Polsce swoich rozwiązań Call Center, stanowiących uzupełnienie firmowych produktów transmisyjnych TDM (Time Division Multiplexer), opartych na sieciach IP.

Jak podano, Alcatel zrealizował w Polsce kilkadziesiąt takich instalacji, w tym zaawansowane rozwiązania Call Center IP, współpracujące z kilkudziesięcioma stanowiskami firmowymi jednocześnie.

Jako przykładowe instalacje dostawca podaje: bank internetowy, gdzie są użytkowane dwie centrale IP Alcatela (w Warszawie i Lublinie); rozbudowana wersja sieci głosowej, oparta na IP (centrale OmniPCX4400), działa w portalu internetowym w Warszawie i Trójmieście.

Należy zaznaczyć, że każda z już zainstalowanych central A4400 ma możliwość migracji do rozwiązań IP oraz może być doposażona w telefony internetowe IP.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200