STOEN wybrał Siemensa

STOEN (dostarczający użytkownikom w Warszawie energię elektryczną) uruchomił Centrum Kontaktu z Klientem, z którym użytkownicy mogą się komunikować telefonicznie lub przez Internet. Rozwiązanie jest oparte na systemie Contact Center, zaprojektowanym i dostarczonym przez Siemensa.

Do sieci korporacyjnej STOEN włączono serwer komunikacyjny IP HiPath 4000 i serwer aplikacji HiPath ProCenter, zapewniające obsługę kontaktów z klientami zgodnie z odpowiednio przygotowanymi procedurami.

Klient dzwoniący na numer, który wcześniej był numerem STOEN w Śródmieściu, na Ochocie, czy na Pradze jest obecnie automatycznie przełączany do Centrum Kontaktu z Klientem.

Zobacz również:

  • Siemens przystępuje do Semiconductor Education Alliance

Obecnie każda rozmowa klienta z firmą Stoen wiąże się funkcjonowaniem wielu procedur organizacyjnych i współdziałaniem kilku zintegrowanych aplikacji komputerowych. Centrum Kontaktu z Klientem pracuje już od początku roku.

W sieci komunikacji głosowej STOEN znajdzie się docelowo 17 serwerów komunikacyjnych Siemens HiPath, pracujących jako węzły w ważniejszych lokalizacjach STOEN na terenie miasta. Połączenia między węzłami będą odbywać się albo po tradycyjnych łączach telekomunikacyjnych będących w dyspozycji STOEN albo poprzez sieć IP, jako że serwery HiPath przystosowane są do obsługi wszystkich dostępnych typów łączy. Sieć IP STOEN dociera do wszystkich obiektów firmy, dlatego można ją wykorzystać do transmisji głosu w trybie Voice over IP (VoIP).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200