STAR TOURS" IBM

IBM Francja i Euro Disney SCA podpisały na 10 lat umowę w sprawie udziału IBM w budowie europejskiego Disneylandu. 19 lipca 1991 roku w obecności Pierre'a Barazer, prezydenta IBM Francja i Roberta Fitzpatricka, prezydenta liuro Disney SCA odbyło się uroczyste parafowanie umowy.

IBM Francja i Euro Disney SCA podpisały na 10 lat umowę w sprawie udziału IBM w budowie europejskiego Disneylandu. 19 lipca 1991 roku w obecności Pierre'a Barazer, prezydenta IBM Francja i Roberta Fitzpatricka, prezydenta liuro Disney SCA odbyło się uroczyste parafowanie umowy.

Zgodnie z umową IBM będzie prezentować "Star Tours", jedną z 29-ciu atrakcji "Euro Disneyland Theme Park". Euro Disney jest położone w pobliżu Paryża i jest budowane na wzór słynnego w świecie amerykańskiego Disneylandu. Uroczyste otwarcie nastąpi 12 kwietnia 1992 roku.

W celu przygotowania pasjonującej inscenizacji wyścigu w przestrzeni kosmicznej "Star Tours" pomysły czerpano z fantastycznych wizji George'a Lucasa, twórcy "Wojen gwiezdnych", i pracowników Disneya. Zastosuje się przy tym technikę symulowania ruchu zsynchronizowanego z wyświetlanymi ruchomymi obrazami. Ta przygoda będzie częścią Discove-rylandu - "kraju", w którym panuje duch wynalazczości i pomysłowości oraz króluje technika przyszłości.

Ten futurystyczny jarmark, zorganizowany pod znakiem techniki informacji, będzie pełnym atrakcji show. Odwiedzający na początek, za pomocą komputerów IBM, będą mogli rozwiązać pięć wesołych, rozrywkowych zadań, które wprowadzą w świat nowoczesności i fantazji.

"Jest rzeczą naturalną, że przedsiębiorstwo, które od długiego czasu stoi na czele współczesnej rewolucji technicznej, włączone zostało do programu prezentacji twórczych wizji przyszłości." - mówi Robert Fitzpatrick - "Opinia, jaką cieszy się jakość wyrobów i serwis IBM powoduje, że firma ta jest idealnym partnerem Euro Disney."

Pierre Barazer dodaje - "Udział w Euro Disney jest niezwykle inter-tesujący, bowiem obok zakresu i kompleksowości projektu IBM, zapewnia on jedyną w swoim rodzaju możliwość zdobycia przez nasze przedsiębiorstwo odpowiedniego image u licznej, często młodej publiczności."


TOP 200