SAS partnerem PLAY'a

SAS Institute został dostawcą rozwiązań i usług w obszarze Business Intelligence dla sieci Play. Współpraca zaowocuje wdrożeniem przez SAS Institute hurtowni danych oraz szeregu rozwiązań biznesowych.

W ramach strategicznej umowy PLAY otrzyma kompleksowe środowisko analityczne i raportowe, wspierające procesy podejmowania decyzji w organizacji, w tym rozwiązania SAS w obszarze Customer Intelligence obejmującą m.in. Segmentację, Cross-Sell oraz Retention.

Rozwiązania SAS Institute mają się przyczynić do wzrostu efektywności procesów sprzedaży usług sieci PLAY, optymalizacji kosztów środowiska business intelligence oraz minimalizacji ryzyka związanego z integracją rozwiązań od wielu dostawców. W warstwie technologicznej, zintegrowana platforma zapewni jednorodne środowisko do zarządzania i integracji danych.

źródło: SAS Institute Polska

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200