SAS ma nowego szefa regionu EMEA

Firma zdecydowała, że jej nowym szefem w regionie EMEA będzie Riad Gydien, pełniący do tej pory funkcję jej starszego wiceprezesa.

Jak wynika z badania opracowanego przez Futurum Research na zlecenie SAS pt. „Doświadczenie w 2030 roku: Przyszłość budowania doświadczeń klienta”, przedsiębiorstwa muszą na nowo określić ekosystem klientów, aby nadążyć za ich zmieniającymi się potrzebami i rozwojem technologii. Chcąc pomóc biznesowi zrealizować ten cel, SAS zmienia struktury wewnętrzne i mianuje nowe szefa regionu EMEA. Będzie nim Riad Gydien.

Riad Gydien na co dzień pracuje w Cape Town w Republice Południowej Afryki. Z SAS jest związany od 2007 roku. Ostatnio zajmował stanowisko starszego wiceprezesa południowej części regionu EMEA.

Zobacz również:

  • To oni powalczą o 30 tys. euro. Znamy półfinalistów Infoshare Startup Contest
  • AI w walce z przestępstwami finansowymi
  • OpenAI: Sam Altmam wrócił do rady dyrektorów firmy

Priorytetem nowego szefa regionu EMEA będzie umieszczenie klienta w centrum uwagi poprzez kompleksową obsługę – począwszy od procesu sprzedaży, przez wdrożenie i szkolenie, aż po wygenerowanie wartości w oparciu o systemy analityczne. Strategia obejmuje stworzenie działu Customer Experience, który będzie odpowiadał za koordynację wszystkich działań dotyczących klientów. W innych regionach firma planuje podobne kroki.

Komentując nominację Riad Gydien mówi, „Nasi klienci stoją w obliczu niesamowitych wyzwań: rosnącej ilość danych, potrzeby podejmowania natychmiastowych decyzji na masową skalę, mnogości nowych technologii czy braku odpowiednich umiejętności”. I dodaje, „ Jeżeli organizacje chcą zachować znaczącą pozycję na rynku, muszą rozwijać umiejętność szybkiego wyczuwania, zrozumienia i odpowiadania na zmieniające się warunki rynkowe oraz oczekiwania klientów”.

W 2019 roku SAS ogłosił inwestycję w wysokości miliarda dolarów w sztuczną inteligencję, włączając w to działania edukacyjne i usługi eksperckie, które pozwalają odpowiednio przygotować liderów biznesu i specjalistów na stanowiskach data scientist na nadchodzące zmiany.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200