SAP zaprezentował pierwsze produkty z zakresu rozwiązań CRM
- Maciej Obuchowicz,
- 08.07.1999
SAP przedstawił pierwsze produkty z długo oczekiwanej linii rozwiązań do zarządzania kontaktami z klientami (Customer Relationship Management - CRM). Pierwsze moduły oprogramowania są przeznaczone dla firm, które zamierzają sprzedawać towary przez Internet. Umożliwiają one konfigurację zamówień i pomagają w zarządzaniu strukturą cen produktów.
SAP przedstawił pierwsze produkty z długo oczekiwanej linii rozwiązań do zarządzania kontaktami z klientami (Customer Relationship Management - CRM). Pierwsze moduły oprogramowania są przeznaczone dla firm, które zamierzają sprzedawać towary przez Internet. Umożliwiają one konfigurację zamówień i pomagają w zarządzaniu strukturą cen produktów.
Firma poinformowała, że moduły Internet Pricing oraz Configurator oferują rozwiązania porównywalne do zawartych w jej głównym produkcie R/3, przeznaczonym dla klientów, którzy nie zamierzają wykorzystywać Internetu.
Nowe oprogramowanie ma wbudowane mechanizmy umożliwiające przetwarzanie zamówień przez R/3. SAP zamierza też dostarczyć mechanizmy pozwalające na połączenie modułów z innymi systemami typu back office. Na razie nie ujawniono ceny nowego oprogramowania.
W pakiecie SAP CRM mają znaleźć się jeszcze moduły obsługujące sprzedaż obwoźną i aplikacje związane z usługami. Są one obecnie w fazie testów i na rynku nie pojawią się wcześniej niż pod koniec br.