SAP wprowadza nowy program usług pomocy technicznej

SAP poinformował o nowym programie TeamSAP Support Alliance, w ramach którego wspólnie z partnerami będzie świadczył klientom skoordynowane usługi pomocy technicznej. TeamSAP Support Alliance jest rozszerzeniem znanego już programu TeamSAP Support, mającego na celu bieżące wsparcie techniczne klientów firmy.

SAP poinformował o nowym programie TeamSAP Support Alliance, w ramach którego wspólnie z partnerami będzie świadczył klientom skoordynowane usługi pomocy technicznej. TeamSAP Support Alliance jest rozszerzeniem znanego już programu TeamSAP Support, mającego na celu bieżące wsparcie techniczne klientów firmy.

W ramach TeamSAP Support Alliance SAP i jej partnerzy zaoferują skoordynowane programy pomocy technicznej, powiązane z usługami prewencyjnymi. Aby zapewnić koordynację tych programów, TeamSAP Support Alliance uwzględnia takie zadania, jak wszechstronne przeszkolenie pracowników serwisu, zintegrowane procedury przekazywania i obsługi zgłoszeń serwisowych oraz spójny, z góry określony proces stopniowania działań. Program zawiera także procedury wymiany informacji i zarządzania nimi, co ma wpłynąć na zapewnienie bezproblemowego wdrażania rozszerzeń i uaktualnień - zarówno w odniesieniu do rozwiązań firmy SAP, jak i jej partnerów.

Nowy program uzyskał już poparcie pięciu partnerów SAP-a: Compaqa, Hewlett-Packarda, IBM-a, Siemensa i Sun Microsystems.

Usługi TeamSAP Support Alliance są dostępne klientom SAP-a, którzy mają zawarte odpowiednie kontrakty serwisowe z firmami partnerskimi. Program jest także otwarty dla wszystkich partnerów technologicznych z programu TeamSAP. TeamSAP Support Alliance jest obecnie wdrażany przez partnerów firmy. Stanowi on rozszerzenie oferty przedstawionej w SAP Services Solution Map w ramach sekcji "Help and Care".

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200