SAP Enterprise Support za pośrednictwem itelligence w firmach Stelweld i Sanpol

Firma itelligence będzie świadczyć rozszerzone usługi wsparcia dla systemów niemieckiego koncernu użytkowanych w firmach Stelweld i Sanpol. Według przedstawicieli spółek decyzja o zmianie dotychczasowego partnera była podyktowana m.in. dodatkowymi usługami itelligence.

Poza standardowymi usługami wsparcia zespoły informatyczne firm Stelweld i Sanpol zyskają dostęp do, oferowanej w modelu usługowym, platformy SAP Solution Manager oraz dodatkowych usług konsultingowych. Konsultanci itelligence będą odpowiadać m.in. za obsługę zgłoszeń o błędach i kontakty z centralą niemieckiego koncernu. "Wdrożenie przeprowadziliśmy z innym partnerem, ale coraz częściej korzystamy z usług itelligence. Początkowo oddaliśmy itelligence w outsourcing usługę administracji SAP. Teraz, po wprowadzeniu nowych warunków wsparcia przez SAP, postanowiliśmy związać się z itelligence również w obszarze SAP Enterprise Support" - mówi Krzysztof Kasperek, dyrektor ds. informatyki w firmie Sanpol.

Zmiany związane są z nowymi warunkami wsparcia SAP. Umowa serwisowa SAP Enterprise Support obowiązuje wszystkich nowych klientów niemieckiego koncernu od czwartego kwartału ubiegłego roku. Od początku br. wsparcie techniczne dla dotychczasowych klientów SAP jest świadczone na nowych zasadach. Równolegle trwa proces migracji do zmienionych warunków finansowania obsługi technicznej. Nowa, 22-proc. stawka opłat za wsparcie techniczne SAP zacznie obowiązywać z początkiem 2015 roku.

Czytaj w ERPStandard:

22 proc. stawkę za wsparcie SAP wprowadzi 3 lata później

SAP Business All-in-One będzie poszerzony o moduły analityczne

Kadry i płace SAP w ZOTT Polska

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200