SAP E-Mail Response Management System
- Józef Muszyński,
- 28.09.2004, godz. 13:13
SAP udostępnił nowe rozwiązanie, które ma usprawniać obsługę zapytań przesyłanych pocztą elektroniczną w systemach CRM. ERMS (E-Mail Response Management System) ma umożliwiać wykorzystanie przychodzących zapytań w procesie sprzedaży.
Funkcje ERMS - oferowane w ramach mySAP CRM - pozwalają na automatyczne porządkowanie, potwierdzanie i monitorowanie dużej liczby przychodzących wiadomości poczty elektronicznej oraz wysyłanie na nie odpowiedzi. Pozwala również operatorom gromadzić informacje zgłaszane przez klientów.
System ma zapewniać operatorom centrum obsługi dostęp do danych o kliencie w czasie rzeczywistym. ERMS wyszukuje istotne informacje -stan zapasów, salda kont, terminy wysyłki, historie kontaktów z klientem, i umieszcza je w odpowiedziach poczty elektronicznej, poprawiając efektywność pracy operatorów.
Zobacz również:
- Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
- Asystent AI Copilot wkroczył do platformy Azure SQL Database
Funkcjonalność ERMS oferowana w ramach mySAP CRM jest dostępna obecnie w rozwiązaniach międzybranżowych. W najbliższym czasie SAP planuje dostosowanie oferty ERMS do potrzeb różnych branż.
Rozwiązanie mySAP CRM opiera się na internetowej platformie technologicznej SAP NetWeaver. Więcej informacji pod adresem: http://www.sap.pl/rozwiazania/crm