SAP E-Mail Response Management System

SAP udostępnił nowe rozwiązanie, które ma usprawniać obsługę zapytań przesyłanych pocztą elektroniczną w systemach CRM. ERMS (E-Mail Response Management System) ma umożliwiać wykorzystanie przychodzących zapytań w procesie sprzedaży.

Funkcje ERMS - oferowane w ramach mySAP CRM - pozwalają na automatyczne porządkowanie, potwierdzanie i monitorowanie dużej liczby przychodzących wiadomości poczty elektronicznej oraz wysyłanie na nie odpowiedzi. Pozwala również operatorom gromadzić informacje zgłaszane przez klientów.

System ma zapewniać operatorom centrum obsługi dostęp do danych o kliencie w czasie rzeczywistym. ERMS wyszukuje istotne informacje -stan zapasów, salda kont, terminy wysyłki, historie kontaktów z klientem, i umieszcza je w odpowiedziach poczty elektronicznej, poprawiając efektywność pracy operatorów.

Zobacz również:

  • Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
  • Asystent AI Copilot wkroczył do platformy Azure SQL Database

Funkcjonalność ERMS oferowana w ramach mySAP CRM jest dostępna obecnie w rozwiązaniach międzybranżowych. W najbliższym czasie SAP planuje dostosowanie oferty ERMS do potrzeb różnych branż.

Rozwiązanie mySAP CRM opiera się na internetowej platformie technologicznej SAP NetWeaver. Więcej informacji pod adresem: http://www.sap.pl/rozwiazania/crm

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200