Rusza promocja wirtualnego banku Alior Sync

Alior Bank rozpoczyna kampanię promującą Alior Sync - wirtualny bank nowej generacji. Jego start spodziewany jest niebawem.

Bank uruchomił stronę internetowąhttps://ty.i.sync.pl , na której prezentuje jak " łatwo i szybko synchronizuje się z potrzebami klientów".

Dla rejestrujących się osób i polecającym swoim znajomym za pośrednictwem portalu Facebook i poczty Gmail bank przygotował nagrody pieniężne i rzeczowe. Uruchomił także fanpage w serwisie Facebook. Sięga także po nowe formy reklamy - jak czytamy w komunikacie: "bank Alior Sync przejmie w ramach kampanii pierwszą stronę wyników wyszukiwań w Google - wszystkie wyniki będą kierowały na stronęhttps://ty.i.sync.pl".

Wedle wcześniejszych deklaracji przedstawicieli banku, Alior Sync ruszy do końca II kwartału br. Jak informowaliśmy wcześniej, do budowy nowego projektu bankowego Alior Bank wykorzystuje pakiet rozwiązań Oracle - Database Enterprise Edition oraz partycjonowanie i system klastrowy Real Application Clusters i narzędzia diagnostyczne. Rozwiązania Oracle są platformą, na której będzie pracować główny system Alior Sync opracowany i wdrażany przez firmę IND, specjalizujący się w systemach bankowości mobilnej. Ten węgierski dostawca jest także odpowiedzialny za instalację produktów Oracle.

W tym roku powinna pojawić się nowa odsłona mBanku. BRE Bank przeznaczył na ten cel 100 mln zł. Więcej: Nowy mBank ma być "Facebookiem finansów' za 100 mln zł

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200