Rozwój technologii zmienia nasze nawyki
- 23.08.2010, godz. 12:55
Z najnowszego raportu Ofcom wynika, że częściej i chętniej spędzamy czas w Internecie. Uwagę użytkowników coraz bardziej przykuwają serwisy społecznościowe i urządzenia mobilne. Mimo tego oglądalność telewizji nie spada.
Popularność zyskują także portale społecznościowe. Badani mieszkańcy Wysp aż 23% swojego czasu online spędza właśnie w tego typu serwisach. Kolejnym wyraźnym trendem jest wykorzystywanie wielu urządzeń na raz. Ludzie coraz częściej czerpią informacje z kilku różnych źródeł jednocześnie np. mając włączony telewizor, surfują w Sieci.
Zobacz również:
- Stan cyberbezpieczeństwa w Polsce w 2023 roku
- Warner Bros Discovery rezygnuje z nazwy HBO
- WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
Co ciekawe, mimo coraz częstszego spędzania czasu w Internecie, przeciętny Brytyjczyk ciągle ogląda telewizję 3 godziny i 45 minut dziennie. To wzrost o kilka procent w porównaniu do poprzednich badań przeprowadzonych w 2004 roku. Telewizji w utrzymaniu swojej pozycji pomaga ciekawa oferta programowa oraz postęp technologiczny.