Rozwój mimo bessy

Zyski z giełdowego debiutu są zaskakująco różne. Transfer kapitału można zwiększyć, inwestorzy są skłonni zapłacić więcej, jeżeli spółka przygotowująca IPO potrafi przekonać do swej strategii wzrostu wartości firmy.

Debiut giełdowy to umiejętność sprzedawania wiarygodnych obietnic. Koszty debiutu można zmniejszyć, pozyskując jednocześnie większy kapitał. Nie ma w tym paradoksu. Nie ma łatwych debiutów, są tylko debiuty lepiej, bądź gorzej przygotowane, co przekłada się na milionowe różnice w korzyściach z IPO.

Zapraszamy na spotkanie, którego tematem będą strategie giełdowego debiutu w trudnych czasach giełdowej bessy. Odbędzie się ono 25 września 2008 roku w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Zobacz również:

  • Zarządzanie informacją – nowe kierunki
  • Wartość dodana dla HR w nowej skali
  • Technologia i marketing

Wybitni eksperci rynku kapitałowego porównają koszty pozyskania kapitału w ostatnim okresie z wskaźnikami finansowymi z okresów lepszej koniunktury, budując benchmark dla kolejnych spółek wybierających tę drogę finansowania i rozwoju. Przedstawią własne analizy jak przy obecnych uwarunkowaniach z sukcesem przeprowadzić IPO. Wszak z finansowaniem rozwoju firmy rzadko możemy czekać.

W dyskusji o strategiach giełdowego debiutu wezmą udział także prezesi zwycięskim firm w Rankingu "Rozwój mimo bessy: polski rynek IPO w I półroczu 2008" (publikowanego na łamach wrześniowego CEO), którzy podzielą się swoimi doświadczeniami.

Z prawdziwą przyjemnością zapraszamy na spotkanie, które kolejnym firmom ułatwi debiut giełdowy.

Moderatorem spotkania będzie Zbigiew Grzegorzewski, redaktor naczelny CEO Magazynu Top Menedżerów.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200