Rośnie centrum Dialogu

Avista Media planuje podwojenie zatrudnienia do końca br.

W lipcu br. w strukturze firmy Avista Media rozpoczęło funkcjonowanie telecentrum Telefonii Dialog. Teraz wrocławska firma rozpoczęła duży projekt rekrutacyjny. Do końca roku liczba agentów ma wzrosnąć dwukrotnie. Obecnie zatrudnionych jest 130 osób. Firma planuje także modernizację sprzętu i systemu informatycznego oraz rozbudowę liczby stanowisk. Łącznie inwestycja szacowana jest na ok. 3 mln zł.

Avista Media to spółka w 100% należąca do Telefonii Dialog. Powstała w maju 2005 r. pod nazwą Tele Video Media. Utworzyła ją ATM Grupa, wrocławski producent telewizyjny i filmowy. W sierpniu 2006 r. wszystkie udziały przejęła Telefonia Dialog.

Poza telefoniczną i mailową obsługą 440 tys. klientów Dialogu, Avista Media planuje sprzedaż usług dla klientów zewnętrznych. Firma chce realizować w całości lub części procesy biznesowe dotyczące obsługi klientów indywidualnych i technologiczne w dziedzinie multimediów.

Ponadto Avista Media wspiera dla Telefonii Dialog projekt nowoczesnych usług multimedialnych. Firma nadzoruje także budowę platformy i jej dostosowanie do potrzeb polskich klientów.

Właśnie z planami zaoferowania usług contact center firmom zewnętrznym, głównie z branż bankowej i ubezpieczeniowej, związana jest rozbudowa infrastruktury i zwiększanie zatrudnienia. "Profesjonalna obsługa klienta to dzisiaj jeden z głównych elementów decydujących o konkurencyjnej przewadze firm, a telefoniczny kontakt jest najszybszy i preferowany przez coraz więcej osób" - podkreśla Andrzej Sobczak, prezes Avista Media.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200