Rewolucja w branży spożywczej

Pozycja globalnych gigantów branży spożywczej, takich jak Nestle/ Mondelez International, Coca-Cola, Unilever, General Mills, Kellogg, Associated British Foods, jest zagrożona. Elastyczne i kreatywne zarządzanie może dać przewagę nowym firmom. Już teraz rośnie liczba jednostek asortymentowych nowych producentów. Jedną z przyczyn jest oferta różnych wygodnych i przyjaznych dla środowiska opakowań. Rosnący popyt na świeżą i mrożoną żywność bez sztucznych dodatków ułatwia zdobywanie rynku nowym firmom, które skupiają się na zdrowszych produktach. Duże firmy spożywcze zauważyły te trendy i bronią się, wprowadzając do oferty nowe produkty.

Rewolucja w branży spożywczej

Dlaczego nowe firmy zagrażają producentom żywności i napojów o ugruntowanej pozycji?
Dlaczego dla firm, które chcą zwiększyć swój udział w rynku produktów spożywczych, tak ważne są elastyczność i planowanie produkcji?
Jak przekształcić społeczną odpowiedzialność biznesu w wyróżnik produktów na współczesnym rynku?
Zapoznaj się z materiałem i poznaj odpowiedzi na powyższe pytania.