Reklama w komórkach Ery

Operator wprowadzi opcje tańszych połączeń telefonicznych przerywanych reklamami. Od przyszłego tygodnia usługi takie będzie testować pierwsze 50 tys. wybranych abonentów sieci a od nowego roku będą one dostępne dla większości klientów Ery.

Abonenci sieci komórkowej Era będą mogli korzystać z dziesięciokrotnie tańszych połączeń przerywanych blokami reklamowymi. Według przedstawicieli Ery, tym rodzajem usługi zainteresowanych jest ponad 90% ankietowanych abonentów. Z tańszych połączeń skorzysta początkowo ok. 50 tys. wybranych klientów sieci. Od początku 2002 roku operator zamierza udostępnić usługę dla wszystkich abonentów oprócz osób korzystających z telefonów w systemie pre-paid. Minuta rozmowy przerywanej 15-sekundową reklamą kosztowac będzie 10 groszy.

"Usługę w wersji testowej wprowadzimy najpóźniej za dwa tygodnie. Przez najbliższych kilka miesięcy przetestuje ją 50 tys. wybranych abonentów a od początku przyszłego roku chcielibyśmy zaoferować ją wszystkim zainteresowanym. Reklamy będą odpowiednio profilowane. Z naszych badań ankietowych wynika, że abonenci najchętniej słuchaliby reklam motoryzacyjnych, usług bankowych czy zbliżających się wydarzeń kulturalnych" - mówi Robert Niczewski, rzecznik prasowy Ery.

Zobacz również:

  • Ogromny wyciek danych amerykańskiego operatora AT&T

Era jest ósmym operatorem na świecie, który zdecydował się na wprowadzenie takiej usługi i pierwszym w krajach środkowoeuropejskich. Wprowadzenie podobnej usługi w sieci Idea rozważa Centertel.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200