Reklama pocztowa

Niemal wszyscy reklamujący swoje towary czy usługi chcą, aby ich reklama skierowana była do określonej grupy odbiorców. Chęć ta jest jedną z głównych przyczyn tworzenia katalogów lub baz danych grupujących osoby fizyczne i firmy wg z góry określonych kryteriów. Katalogi takie są tym cennniejsze, im więcej firm obejmują i najbardziej pożądane stają się informacje, kto działa w danej branży.

Niemal wszyscy reklamujący swoje towary czy usługi chcą, aby ich reklama skierowana była do określonej grupy odbiorców. Chęć ta jest jedną z głównych przyczyn tworzenia katalogów lub baz danych grupujących osoby fizyczne i firmy wg z góry określonych kryteriów. Katalogi takie są tym cennniejsze, im więcej firm obejmują i najbardziej pożądane stają się informacje, kto działa w danej branży.

Informacjami takimi dysponuje m.in. Poczta Polska, która poza swą główną działalnością, czyli przyjmowaniem i doręczaniem przesyłek, oferuje obecnie usługi reklamy kierunkowej (direct mail), docierającej do żądanej grupy adresatów. Opracowano specjalny program komputerowy, który pozwala na wysłanie informacji wg kilku kluczy. Można grupować adresatów przesyłek wg obszaru, miasta, województwa, form działalności zapisanych w Ewidencji Kodów Działania i ewidencji branżowej, form własności (państwowa, prywatna, komunalna itp.) lub formy prawnej działalności firmy.

Przykładowo w Gdańskim Okręgu Poczty Polskiej baza danych liczy ponad 700 tys. podmiotów gospodarczych, które mogą być obsługiwane przez omówiony program. W innych okręgach, w tym w Warszawie, reklama pocztowa już działa.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200