Reklama AOL w Windows XP?

W zamian za umieszczenie swojej reklamy na pulpicie Windows XP, AOL zapłaci producentom komputerów po 35 USD od każdego "reklamowego" urządzenia.

America Online będzie płacić producentom komputerów za umieszczenie swojej reklamy na pulpicie nowego systemu operacyjnego Windows XP. Za każdy egzemplarz dostaną oni po 35 USD. AOL chce aby była to ikona na pulpicie, odpowiedni tekst i okienko pop-up informujące o szerokich usługach internetowych oferowanych przez koncern.

Wyrok amerykańskiego sądu w ostatnim głośnym procesie przeciw Microsoftowi spowodował zmianę polityki licencyjnej tej firmy. Od 11 lipca 2001 roku umożliwia ona producentom OEM umieszczanie w Windows oprócz informacji o producencie systemu także danych o swojej firmie. Kolejna zmiana związana jest z Internetem. Będzie bowiem można odinstalować przeglądarkę Internet Explorer, co ma otworzyć drogę dla konkurencyjnych programów. Windows XP pojawi się na rynku 25 października.

Zobacz również:

  • Microsoft zapowiada nową linię małych modeli językowych AI
  • Nearby Sharing od Google - wygodny sposób na przesyłanie plików
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200