Red Hat zmienia logo

Red Hat (dostawca rozwiązań informatycznych o otwartym kodzie źródłowym) zwrócił się do społeczności open source o pomoc w stworzeniu nowego logotypu. Kampania o nazwie The Open Brand Project to projekt, skierowany do wszystkich, którzy przyczynili się do rozwoju technologii i marki Red Hat.

Dla wielu osób „tajny agent” będący elementem logo (przez niektórych określany jako Shadowman) jest ikoną ruchu i filozofii open source, a także uosobieniem unikalnej kultury Red Hat.

Obecnie firma pracuje nad zmianą logotypu, w związku z czym stworzyła specjalną akcję o nazwie The Open Brand Project angażującą wszystkich Red Hatterów z całego świata. Jak tłumaczy organizacja, otwartość, różnorodność myśli i szeroka partycypacja przynoszą najlepsze rezultaty, dlatego te same wartości firma zamierza zastosować w procesie aktualizacji logo i marki.

Zobacz również:

The Open Brand Project nie jest typowym konkursem, zatem nie przewiduje głosowania na najlepsze zgłoszone projekty. Akcja ma na celu zebranie jak najwięcej pomysłów od rozsianych po całym świecie współpracowników, klientów i osób zaangażowanych w rozwój marki. W założeniu autorów akcji ten swoisty internetowy brainstorming ma doprowadzić do wyłonienia najlepszego rozwiązania.

Red Hat zaprasza wszystkich miłośników otwartego oprogramowania do uczestnictwa w akcji The Open Brand Project. Można to zrobić na kilka sposobów:

1. Biorąc udział w ankiecie.

2. Dzieląc się swoimi sugestiami, opiniami, pomysłami na Twitterze za pomocą hashtagu #openbrandproject lub twitując bezpośrednio do @RedHatWay;

3. Śledząc bloga, na którym podawane są aktualne informacje o postępie prac nad stworzeniem nowego logotypu.

Źródło: itbcgroup, RedHat


TOP 200